Omdat het vandaag Koningsdag is.
Het fucking Koningslied. Nog iedere dag zeggen m’n vriend en ik tegen elkaar: Ben je er klaar voor? … kun je dat ooit echt zijn?
Op compleet willekeurige momenten zet ik hem ook gewoon op. Brilliant nummer.
Omdat het vandaag Koningsdag is.
Het fucking Koningslied. Nog iedere dag zeggen m’n vriend en ik tegen elkaar: Ben je er klaar voor? … kun je dat ooit echt zijn?
Op compleet willekeurige momenten zet ik hem ook gewoon op. Brilliant nummer.
Wow ik werd net door deze nummers even helemaal overvallen door een vlaag van nostalgie. Was ze compleet vergeten, tot nu💛.
Bij alles wat een beetje tegenzit
Ohh hierdoor moet ik ook hier aan denken:
Het houdt niet op… niet vanzelf
De hele shows van kinderen voor kinderen van die tijd staan ook op YouTube, was van plan ze binnenkort maar eens terug te kijken heb die cd’s echt grijs gedraaid ook.
Als iemand zegt dat het alleen maar om geld gaat oid (gebeurd heel vaak)
“It’s all about the money, all 'bout the dum dum da da dum dum”
Als iemand zegt dat ie iets nog nooit heeft meegemaakt denk ik “nee maar vandaag is het dan toch zover”.
En als iemand zegt dat ie zal kijken wat ie voor me kan doen denk ik er achteraan “wou je er ook een tas bij???”
Allebei op de toon zoals in dit filmpje. Inwendig lig ik dan in een deuk.
En nog eentje in de categorie cabaret:
Wanneer iemand zegt “niet te snel!” denk ik “niet te snel, we schrijven mee!!” (Bert Visscher - Bloemschikken)
En nog eentje waar ik hulp bij nodig heb. Als iemand zegt “ik zit vast” (in het systeem op werk bijv), denk ik: met m’n hoofd. In het kattenluik.
Maar ik heb geen idee waar dat van is?? Ging het googelen voor dit topic maar kan niks vinden.
Als iets fout gaat
Als ik foto’s van feestjes oid zie komt dit nog wel eens in me op:
Als ik de intro van Elton Johns I’m still standing hoor, komt meteen de tekst van dit liedje in mijn hoofd:
Eentje nog dan.
Deze clip van The Black Keys.
Er was een uitgebreid Hollywood script geschreven voor de clip.
Toen de regisseur aan een random figurant vroeg om een soort dans auditie te doen( met de bedoeling om dat later als mini onderdeel in de clip te voegen) was de band zo lyrisch over die beelden, dat de hele clip uiteindelijk bestaat uit die ene dansende figurant.
Opgenomen in die ene “auditie” take, zonder verlichting en niet eens op de al reeds gebouwde set, maar gewoon letterlijk in de gang.
Ik denk er zo vaak aan terug omdat het ronduit briljant en super random is.