Wat woont er rent-free in je hoofd?

Op de meest random momenten heb ik deze in m’n hoofd haha

14 likes

Iedere keer als ik in het Kronenburger park loop denk ik ohja moet dat lied hierover opzoeken, want geeeeen idee welke dat is. Gisteren gedaan en kreeg echt een error toen ik het hoorde, want ken dat nummer gewoon, maar die man zingt welgeteld 1x ‘Kronenburgerpark’ wat ik nooit hoorde, dusja wist ik veel. Maar sowieso dat als ik nu in het park loop dat het dan in m’n hoofd gaat van ‘ga die wereld uiiiiiiiiit’

8 likes

Frank Boeijen bedoel je?

2 likes

Charlie BIT me, dit popt heel vaak op in mijn hoofd.

Nog een Charlie:

Hey charrrrlie, wake up you silly sleepyhead! Zo vaak gekeken dit.

Ennn als ik het woord zakje hoor moet ik altijd hieraan denken:

21 likes

Ja

2 likes

Ik heb ook heel vaak snuitje in m’n hoofd. Zing ik ook voor m’n vriend als hij thuiskomt soms en hij kent dat hele lied niet eens.

2 likes

Ben hier echt al ruim 10 jaar niet geweest, maar dit liedje heeft een permanente plek in mijn brein

2 likes

Volgens mijn vriend heb ik echt een talent om bij elk onderwerp er een random liedje bij te kunnen zingen. Vooral als het over dieren gaat:

I love cats (deze zing ik regelmatig haha)

Deze, uit een duister ver verleden toen ik actief was bij Habbotop radio :joy: :woman_shrugging:t3:

En gisteren kwam ik er, toen het over konijnen ging, achter dat dit liedje ook nog ergens in mijn hoofd verborgen zat:

6 likes

Ik kan het niet op YouTube vinden dus ik hoop dat ik niet de enige ben. Elke keer als er post komt zing ik het lied van Blue’s Clues:
‘Daar is de post, dat maakt mij blij. Er zit altijd iets grappigs bij. Misschien een mooie brief door mij poooooohoooost’

En deze gebruik ik vaker dan nodig is.

7 likes

Iedere keer als een zin eindigt op ‘boodschap’.
Heel hard ‘boodshaaaap!’ Roepen :joy:

Zie de piepjonge Tim Hofman in dit filmpje ook.

19 likes

Haha hardop gelachen om die dolfijn :joy: Weet nu al dat ik hier volgende keer aan ga denken bij dit soort woorden

@appa Trololo komt bij mij ook nog heeel vaak ineens op!

Dit zijn er nog een paar van mij:

En het Ernst en Bobbie liedje dat bij mij het meest is blijven hangen:

3 likes

Haha wat een heerlijk topic dit, fijn om te weten dat iedereen zoveel random shit in z’n hoofd heeft zitten.

Dit liedje is dus al 16 jaar oud en komt nog steeds regelmatig in mijn hoofd op :cry:

Altijd als ik het woord ‘announcement’ hoor of lees denk ik gelijk ‘I have an announcement to make: I’m fed up with this world’ door dit.

Ik zag hierboven al een paar keer Kabouter Wesley voorbijkomen, bij mij zit die ook ergens in een hoekje van m’n brein waardoor ik nog zeer regelmatig ‘En wat is daar het praktisch nut van?’ ‘Niets. Dat is zelfs zeer pijnlijk’ denk.

12 likes

Trekkuuuur, trekkur met zwaailicht

1.03
Heyy John Deere trekker, un mooi ding. Poahh, dat is mien merk.

Sinds deze twee roep ik ook altijd trekkuuuur of pohh mooie John Deere trekker.

10 likes

This life has got me running, running from problems… Elke keer als ik niet met problemen wil dealen

Als ik wakker lig

2 likes

Hhaha, dit topic :heart:

Ik zeg nog heel vaak ah la Hank Moody mothafuckaaa

En ik zing echt wel meerdere malen op een dag (ja heel triest), op de melodie van baby give it up / adje voor de sfeer/ vincent van der voort iets willekeurigs wat me dan bezig houdt (‘sjalalalalalalaa, max heeft zin in pils, zin in pils. maaax heeft zin in pils’)

En mijn vriend breng ik wel eens een (valse) serenade op de melodie van hey judie, maar dan met (een verbastering op) zijn voornaam

7 likes

Katya is denk ik ook wel mijn favo Queen :heart_eyes:

Sweating like a hooker in Churchill gaat deze zomer mijn meest gebruikte catchphrase worden denk ik :rofl:

Edit ok heeft iemand deze al gepost?

Dat is niet mijn winkel vriend.

En door deze kan ik niet meer normaal naar stone island kijken

En een klikbeet klassieker

Als je tegen mij hejhej zegt is het automatische antwoord terug hejhej mørt.

5 likes
5 likes

Oh stop en dan Adriaan die met één been op iets staat in z’n lycra body suit :musical_note: bongiorno is goedemorgen :musical_note:

Ik kan ook nooit de naam ‘Robin’ horen zonder ‘ha ha ha ha’ in robot-stem erachteraan

13 likes

Ik heb vaak deze:

Plinkie plinkie plong, plinkie plinkie plong :musical_note:

12 likes

Jaaa deze komen inderdaad ook irritant vaak voorbij in mijn hoofd aangevuld met

10 likes