Wat woont er rent-free in je hoofd?

Hahhahah bol is echt wel goed in hun marketing. Cool blue trouwens ook. Die mensen gaan echt helemaal los.

Ik heb soms ook op random momenten ineens ITS MY LIFE van bon jovi in mijn hoofd. Of “I want it that way” van de backstreet boys.

Nog wat internetgekkies:

• “Mand” of andere woorden heel kort zeggen en dan roepen “nog korter”.

• En Mayonèèèsss kan ik nooit meer normaal zeggen.
    -Net als WATUHR?!

3 likes

‘Wat doeeee je’ van Phineas & Ferb, kan dat niet meer normaal vragen (mijn vriend en beste vriendin ook niet)

15 likes

Liedjes:

• Tijdmachine van Dio
  • Groove is in the heart van Deee lite

Random quotes:

• “zas” als iemand iets met zes zegt
  • “van tafels rollen op de grond is niet best voor je kont” Als iemand “weer wat geleerd” zegt (Clover in een aflevering van Totally Spies)
  • Why are you running?? dit zeg ik zo vaak tegen mijn katten op deze manier

Random video’s

Mijn hoofd zit vol met memes, vind het knap dat ik nog ruimte heb voor andere dingen :sweat_smile:

17 likes

Het menselijk brein is echt verwonderlijk, wat een zelfbeheersing ook dat we niet al deze random associaties altijd hardop uitspreken. Wereld zou wel een stuk grappiger worden dan

11 likes

Oh jaaaa deze! Paar x per week!

2 likes

Whaha omg ja Dexter! ‘Diiiiidi, Diiiiidi, Didi Didi Didi Didi hiiii Dexter!’

@cremeinyourcoffee ohhh goeie, ‘look at this graaaaaph’ is echt m’n favoriete :sob:

2 likes

Elke keer als ik naar huis wil.

24 likes

Geen filmpje van, maar ik kan sinds ‘lekker fred’ alleen nog maar aardappeljen en paddestoeljen zeggen.

8 likes

Ik zeg nog steeds wel eens eeeeh. Internet? Als iemand vraagt waar heb je dat vandaan haha

8 likes
6 likes

:cry:

3 likes

Oh en ik heb er nog een paar!

De Hooooooooi postbode Siemen van Zaai

Je hoeft niet zo te schreeuwen ik ben niet doof ofzo, van die boer in Ernst en bobbie.

En op de een of andere manier ook heel vaak 'Wie heeft er zout in de suikerpot gedaan? KLus klus klus, klus heeft dat gedaan!!

Hoe erg mijn jeugd mij nog dagelijks bezighoudt :roll_eyes:

15 likes

Bij het woord baksteen áltijd erachter ‘de rest is geschiedenis’ moeten zeggen :sweat_smile:

27 likes

Ja, same! En als ik ‘goed begin’ lees, dan vult mijn hoofd áltijd aan met ‘is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft’, haha.

23 likes

Nouuuuu, E-mail to Berlin komt aardig in de buurt :joy:

12 likes

Ik bedenk dus echt hele tijd nieuwe dingen die door mijn hoofd heen gaan. Wat een topic dit, heerlak :rofl:
Als ik iemand mayonaise aanbied:

Ik doe het liefst hier boodschappen, dus kan dit ook nooit niet zeggen:

I like all…dit als iemand vraagt wat je ergens van vindt

En dit is misschien wel de grootste rent-free-all time. Als mijn vriend en ik op vakantie zijn en we lekker gaan ontbijten met ham & eggs:

(is helaas niet het officiële filmpje, die kan ik niet vinden maar wel the next best thing)

Als ik iemand niet goed versta:

Overigens meteen duidelijk waarom ik zo angstig ben om om tv te komen, altijd bang om per ongeluk een nieuwe ‘internetgekkie’ te worden :cry:

16 likes

Omg omg, ik kende alleen nog het refrein en wist nog dat het supervals was, maar de rest van de act :joy: de inbelgeluiden, de ‘dansers’, de ‘zanger’ achter de iMac, dit is precies waarom het songfestival zo’n slechte naam heeft joh

In één keer dit hele topic gelezen, heerlijk! Wel echt alles waarvan ik dacht oeh die ga ik zeggen kwam daarna voorbij haha.

Toch nog twee:
Als mijn man zegt: ‘ik ga naar de schuur’ zeg ik allltijd: biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur (van De Jeugd)

Hedde gij da gezeed gehad ja minde da werkelijk waar, hoe doedege da, hoe doedege da, hoe hedde gij da gedaan. Dat moet ik zo’n twee keer per maand zingen.

Oh toch nog een! Als er bij de troonrede gezegd wordt: ‘leden van de Staten Generaal’ denk ik er altijd achteraan: ‘in de nieuw ingerichte ridderzaal’. Komt door Baas Bea van Bureau Renkema.

9 likes

Als ik cappuccino drink:

Deze remix:

11 likes

Oh god ik bedenk me nog een heel erge… Ik heb heel vaak Snuitje van Henny Huisman in mijn hoofd. En omdat onze hond (pup) hele tijd kluiten wil eten noem ik ‘m vaak Kluitje en dan zing ik: Kluuuuuitje, waar was je nou zo lang?

En soms gaat de Snuitje-melodie ineens over in Haar nam was Laaaaura, een hele lieve meid - van Jan Smit. Echt vreselijk.

18 likes