Wat weet je over de persoon boven je?

Volgens mij studeer je journalistiek en doe je als werk verkoper op straat voor goede doelen? Je twijfelde over of je zou blijven werken bij je baan omdat je op een personeelsfeest was en daar de ene grote prijs na de andere werd uitgedeeld. Terwijl je dat liever naar het goede doel zag gaan.

1 like

Geen vriend, rest klopt! :raising_hand_woman:t4:

1 like

Je hebt een vriend en je woont bij je ouders, volgens mij in mijn stad (Leiden? of in die regio iig). Je studeert en volgens mij doe je iets van pabo? Maar dat weet ik niet zeker haha, of pedagogiek ofzo

Bijna alles klopt, haha! Ik studeer alleen communicatie ipv pabo/pedagogiek!

1 like

Je zit blijkbaar in hele andere topics dan ik :sweat_smile: Ik weet verder niks, sorry!

Ehm volgens mij schrijf jij nu een scriptie (of heb je 'm al afgerond?) van je tweede master toch?? Zoiets :biggrin: Richting weet ik verder niet haha. En volgens mij heb je een vriend.

1 like

Je naam is een bepaald (lekker) kruid, je doet nu je master (geloof ik) ook iets met psychologie, je houdt van hardlopen (geloof ik) en je schrijft nu je scriptie. En je houdt van pompoen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Yes klopt! :slight_smile: Ik doe een master criminologie, maar volgens mij heb ik dat nooit verteld hier.
(Sla mij maar over trouwens)

Spinnen toch?
Sla mij maar over

2 likes

je hebt een baby in je buik wonen, je gaat verhuizen of bent inmiddels al in jullie nieuwe woning, je hebt een lieve broer en een lief gezellig nichtje, je tekent graag en doet dit ook mooi, je bent voetbalfanaat!

4 likes
  • je hebt een hele mooie tattoo met kleurtjes
  • je doet alleen nagellak op als je ongesteld bent
  • je krijgt binnenkort een baby en weet het geslacht nog niet
  • je houdt van voetbal en kijkt ook graag naar andere sporten
3 likes

@luzarl haha ja spinning! Wat fijn dat jullie het onthouden hebben :heart::heart::heart:
(en klopt van het Engels! Hij komt uit de UK)

2 likes

Je bent klein. Je bent al lang samen met je vriend. Je doet belangrijk werk met veel verantwoordelijkheid (volgens mij weet ik ook in welk vakgebied maar dat zal ik hier niet typen). Op egf was je vaak 's avonds laat of 's nachts online. Je bent heel erg sociaal begaan met mensen.

Over @Kurisu weet ik dit nog: je bent vegetariƫr (en eet ook vaak veganistisch dacht ik), je doet veel krachttraining, je bent lang en je hebt een jurk met schaapjes erop :sheep: :sheep: :sheep:

2 likes

Jij eet veganistisch. En je bent heel gelovig opgevoed. En volgens mij studeer je? Maar ik weet niet wat :yum:. En een violoncello is gewoon hetzelfde als een cello :sweat_smile:.

1 like

Yep, helemaal juist! Best wel grappig om zoā€™n samenvatting over jezelf te lezen.

1 like

Klopt helemaal! (Wat ik studeer heb ik hier nooit gedeeld, dus ik zou gealarmeerd zijn als iemand dat bleek te weten.)

En violoncello is inderdaad de eigenlijke / officiĆ«le naam van het instrument, cello is daar de afkorting van. Maar ik vind violoncello (op zā€™n Italiaans uitgesproken) zo veel mooier klinken!

1 like

Wow ja, bijna klopt het, well done! Onderwijskunde ipv psychologie, maar allebei sociale wetenschappen dus ik reken het goed. Mega leuk haha. Vooral die pompoen uiteraard.

(sla mij maar over)

1 like

Haha dit is grappig om te lezen
Overigens heb ik nu 3 jaar met mijn vriend!
En ja ik ben inderdaad nog steeds een nachtdier ;p

1 like

Jij bent vrienden met de vriend van nikkie tutorials? :eyes: zoiets heb ik onthouden
en dat je een grote dierenvriend bent

1 like

Je doet Pabo, je bent lief, je bent niet zo groot, je hebt in het buitenland gewoond, maar nu woon je weer in nl.