Wat weet je over de persoon boven je?

Je hebt veel planten, een heel schattig zoontje en maakt super mooie foto’s. En je woont in het noorden?

1 like

Oasis

1 like

Jij gaat naar een concert van Neil nogwat

1 like

Ja dat vind ik ook beetje jammer. Zeg dan niks over wacht op iemand die je wel kent.

@Prettyprettyprincess pralinesmaak.

2 likes

Ik vind jou altijd aardig en grappig overkomen! Je houdt van de Franse taal (en lieveheersbeestjes) en je vindt tweelingen het stomste sterrenbeeld (wat héél erg is).

2 likes

Je woont in Italië, je hebt een vriend, je hebt een hele mooie stem, grappig, ik weet ongeveer hoe je eruit ziet en je naam maar dat zal ik hier niet droppen, je eet vega geloof ik?

1 like

Jouw naam begint met een L, je hebt veel gereisd, je post veel op het forum en je hebt leuke humor.

Edit: ohhh natuurlijk ESF! Thanks hieronder @Dante haha!

Ik dacht dat ik wel meer kon bedenken over de meeste mensen hier, maar ik krijg echt een black-out van dit topic. En steeds als andere dan reageren denk ik ‘oh ja dat wist ik ook!’.

1 like

Je hebt vorig jaar een aantal maanden gereisd, je houdt van het ESF, karaoke en horrorfilms en je vindt gastvrijheid belangrijk. (En ik vind je super grappig!)

1 like

Je bent kapster, was laatst op vakantie met je vriend en toen heb je veel fotos gedeeld (met veel gekleurde kleding geloof ik) en ik luister wel eens naar je in FF talk: je hebt een Brabants accent en je naam begint met een J :ok_woman:t3:

1 like

Je hebt sproetjes, bent heel direct en ook heel “woke” (wat ik een stomme term vind, maar wel heel passend)!

(Is nu niemand overgeslagen?)

(Door met @Skadi natuurlijk!!!)

1 like

Same.

Ik dacht ik wacht tot ik iemand zie waarover ik veel weet maar toen ik schreef over @anon24802271 kon ik echt amper meer iets bedenken.

Sla mij over en doe @Spaarlamp trouwens, die poste al eerder

1 like

Jij maakt zelf Nutella! In het Italiaans!!

2 likes

Meeste is al genoemd maar ik weet dat je van een goede vega pasta carbonara houdt😏

1 like

Oosten, noorden, is voor mij een pot nat :joy:

2 likes

Je hebt hamsters met een luxer onderkomen dan mijn huidige woonsituatie :joy:
En een van je hamsters is ooit viral gegaan!

4 likes

@midheavenmoon ik zie je veel in het “stel je persoonlijke vraag” topic :biggrin:

1 like

Je woont in Amsterdam en je houdt wel van een feestje, maar absoluut niet van (de tenten van) de eigenaren van Disco Dolly

Heel specifiek maar dat kan ik me nog van het Amsterdamtopic herinneren hahaha

1 like

Je bent 27 jaar of zo en volgens mij heb je een vriend ook?
En je bent net gestopt met je studie ook denk ik
En je had eerst een andere ava voor heel lang

Je bent heel open, Zeeuws van oorsprong, bent op tv geweest bij een bekende talk show om over een best intiem onderwerp te praten en je zou een podcast moeten opnemen!

1 like

Ik weet je naam;
Ik weet je vorige opleiding (SPH);
Ik weet je huidige opleiding;
Ik weet dat je oorspronkelijk uit Zeeland komt.
En kan nog wel even doorgaan.

2 likes