Wat weet je over de persoon boven je?

Ja ik doe t gewoon! Bij deze een nieuwe versie van het topic dat ik heel leuk vond tijdens de laatste dagen van egf.

Titel spreekt voor zich: wat weet je allemaal van de persoon boven je?

2 likes

Je hebt een vriend, je houdt wel van wat hardere muziek en volgens mij studeer je nog, woon je op kamers en ben je recent verhuisd.

2 likes

Woont in een grote stad midden in Nederland, hebt een vriend, studeert en houdt erg van een vintage kledingstijl. Oh en drinkt uit emmers

2 likes

Ik heb geen idee :scream:

Ik weet eigenlijk alleen “maar” dat je een kindje hebt, zwanger bent en pas getrouwd bent! Toch?

Wel lullig af en toe als je hier wat fout hebt hahah.

1 like

Klopt :blush:

1 like

Dat je in een Brabants dorp woont, en kapster bent. En ik weet een beetje hoe je eruit ziet nav het wayrw topic.

2 likes

Je bent ten huwelijk gevraagd eergisteren :grin:

1 like

Jij bent pas getrouwd

Afgelopen vrijdag op zaterdag nacht! Klopt gedeeltelijk dus :smile:

Jij maakt veel polls in het persoonlijke vraag topic! Toch?

1 like

Jij bent kapster. Net in curacao geweest en bent daar met een scooter onderwater gegaan haha.

1 like

Je bent op vakantie geweest in Curaçao, je hebt mooi haar. Je woont in S (dacht ik).

1 like

Fashion queen van de insta en George’s bff

2 likes

Jij bent altijd hilarisch en lief

1 like

Je heeft les op een basisschool en je hebt een zusje. En je bent altijd heel opmerkzaam op het forum!

1 like

Je bent Belg, hebt het initiatief genomen voor de forumquiz en weet altijd je mening goed te verwoorden.

1 like

ik weet je echte naam nog dankzij het vorige forum
je hebt een zus en een zusje en doet volgens mij iets in de marketing/communicatie

ah, en je bent stier (haha, dat weet ik door zo’n poll over sterrenbeelden)

oei, nu ben jij overgeslagen
ik weet dat jij geen kreeften meer date

1 like

Oh nu ben ik benieuwd wie jij bent!!

En klopt allemaal, behalve werk (deed ik eerst wel maar doe nu iets anders).

Sla mij maar over!