Ja ik doe t gewoon! Bij deze een nieuwe versie van het topic dat ik heel leuk vond tijdens de laatste dagen van egf.
Titel spreekt voor zich: wat weet je allemaal van de persoon boven je?
Ja ik doe t gewoon! Bij deze een nieuwe versie van het topic dat ik heel leuk vond tijdens de laatste dagen van egf.
Titel spreekt voor zich: wat weet je allemaal van de persoon boven je?
Je hebt een vriend, je houdt wel van wat hardere muziek en volgens mij studeer je nog, woon je op kamers en ben je recent verhuisd.
Woont in een grote stad midden in Nederland, hebt een vriend, studeert en houdt erg van een vintage kledingstijl. Oh en drinkt uit emmers
Ik heb geen idee
Ik weet eigenlijk alleen “maar” dat je een kindje hebt, zwanger bent en pas getrouwd bent! Toch?
Wel lullig af en toe als je hier wat fout hebt hahah.
Klopt
Dat je in een Brabants dorp woont, en kapster bent. En ik weet een beetje hoe je eruit ziet nav het wayrw topic.
Je bent ten huwelijk gevraagd eergisteren
Jij bent pas getrouwd
Afgelopen vrijdag op zaterdag nacht! Klopt gedeeltelijk dus
Jij maakt veel polls in het persoonlijke vraag topic! Toch?
Jij bent kapster. Net in curacao geweest en bent daar met een scooter onderwater gegaan haha.
Je bent op vakantie geweest in Curaçao, je hebt mooi haar. Je woont in S (dacht ik).
Fashion queen van de insta en George’s bff
Jij bent altijd hilarisch en lief
Je heeft les op een basisschool en je hebt een zusje. En je bent altijd heel opmerkzaam op het forum!
Je bent Belg, hebt het initiatief genomen voor de forumquiz en weet altijd je mening goed te verwoorden.
ik weet je echte naam nog dankzij het vorige forum
je hebt een zus en een zusje en doet volgens mij iets in de marketing/communicatie
ah, en je bent stier (haha, dat weet ik door zo’n poll over sterrenbeelden)
oei, nu ben jij overgeslagen
ik weet dat jij geen kreeften meer date
Oh nu ben ik benieuwd wie jij bent!!
En klopt allemaal, behalve werk (deed ik eerst wel maar doe nu iets anders).
Sla mij maar over!