Wat neem je mee als je je huis moet ontvluchten?

Haha ik lees nu deze reactie terug en vraag me toch af waarom ik het dan zo moeilijk vind om dingen te vinden die ik weg wil gooien bij de ‘ontspul-challenge’, haha.

Mijn bril, telefoon en autosleutels!
Ik heb geen huisdieren, anders hadden die sowieso op de eerste plaats gestaan

Mijn hond en telefoon. Ga er vanuit dat mijn vriend zich zelf wel naar buiten brengt

Ik heb dit jaren geleden moeten doen helaas in verband met brand bij de buren. Vooraf dacht ik altijd ‘katten, laptop, sieraden met emotionele waarde, foto-albums etc’, maar toen het eenmaal echt was ging het toch vooral om mijn katten. De schrik was groot toen ik 1 reismandje vond in plaats van 2, dus ik heb helaas 2 volwassen katten in 1 reismandje moeten stoppen, maar ze waren in ieder geval veilig.
Verder heb ik snel mijn badjas aangetrokken want ik droeg alleen mijn nachthemd (het was nacht), mijn telefoon en sleutelbos gepakt zodat ik eventueel met de auto weg kon komen.

Uiteindelijk mocht ik na een paar uur weer mijn appartement in en is de brand gelukkig niet overgeslagen.
Sindsdien heb ik altijd 2 reismandjes, mijn badjas, telefoon en sleutelbos binnen handbereik en foto’s in de cloud.

4 likes

m’n laptop en mn kat

Mijn katten en mijn laptop

M’n knuffel en memorybox

De rest is vervangbaar denk ik

Telefoon en portemonnee

Konijn en medicijnen

mijn huisdieren… wat denk ik nog wel een uitdaging wordt :stuck_out_tongue: 6 beesten die niet samen in 1 kooi kunnen

Mijn konijn, laptop en telefoon

Haha ik bedenk al mijn hele leven dat ik gewoon alles bij elkaar gooi in mijn bedovertrek en dan het raam uit gooi, maar weet niet of dat echt een goede methode zal zijn. Ik zal sowieso mijn laptop, telefoon, sieraden en fotoboeken proberen te pakken.

Haha ik zie helemaal voor me hoe je je laptop zo het raam uitflikkert :joy:

1 like

Mijn 2 cavia’s laptop en telefoon

Ik heb geen huisdieren.

Neem aan dat mijn vriend meevlucht…

Ik zou alleen mijn telefoon en laptop meenemen en onze externe harde schijf.

Mn knuffel en mn vriend

Ik heb eigenlijk geen spullen met mega emotionele waarde.

Mijn 2 katten.

En dat wordt nog lastig, eentje is niet goed te vangen. Daarnaast zijn ze ook nog nooit buiten geweest.

Mijn konijnen en mijn vriend

Mijn kat en mijn knuffelkonijn.

Het allerdierbaarste wat ik heb, een ketting met as en een vingerafdruk van mijn oma, heb ik altijd om dus eigenlijk heb ik het belangrijkste altijd bij me.

1 like