Telefoon en ik heb één tasje met belangrijke papieren, harde schijf etc dus die zal ik ook nog ff meegraaien
Laptop, telefoon en mijn kat. Maar die laatste rent hopelijk zelf het huis al uit (kattenluikje). Nu denk ik dat mijn laptop meenemen ook niet heel realistisch is maar mijn telefoon gaat wel mee, ligt toch altijd vlakbij mij.
Mijn hond en vriend en als er tijd is laptop, camera en telefoon.
Oh ja, mijn telefoon steek ik wel in mijn broekzak of bh ofzo
Papieren, portemonnee. Thats it.
Mijn katten en als ik de tijd heb de harde schijf met foto’s etc erop
Mijn konijn. De rest is vervangbaar
Mijn paspoort en portemonnee denk ik. Mijn papieren fotoboekej liggen bij mijn moeder thuis. Van alles op de laptop heb ik een backup en de rest is te vervangen.
Ik heb hier regelmatig aan gedacht, maar uit ervaring weet ik dat er door paniek/stress niets van komt. Heb twee keer mijn huis moeten verlaten, 1 keer wegens uitslaande portiekbrand, en een wasmachine brand bij ons binnen. En het enige wat we toen meenamen waren de huisdieren. Je moet zo snel pleite zijn, dat je de rest vergeet
Ik heb inderdaad ook één keer meegemaakt door een brand in ons studentenhuis. Heb toen alleen mn ochtendjas aangedaan omdat ik in mn naakie lag. Geeneens telefoon meegenomen, je weet echt niet hoe snel je weg moet komen als je hele gang helemaal blauw van de rook staat.
Mijn huisgenoot sleur ik mee en de katten. En als het in de nacht gebeurd mijn bril want anders zie ik niks🤓
Ik zit echt te denken maar voorderest is eigenlijk alles wel vervangbaar. Ik heb nauwelijks foto’s en wat ik qua foto’s heb, ligt nog bij mijn ouders of staat in de cloud. Verder heb ik ook geen kostbare erfstukken oid.
Mijn konijnen. Ik vrees het moment dat dit gebeurt. Eentje laat zich echt moeilijk pakken, zeker als ze door heeft dat ik het op haar gemunt heb
Mn knuffels, telefoon en werktas
Een paar weken geleden ging het koolmonoxide alarm af toen ik thuiskwam. Ik heb toen meteen mn kat gepakt en ben naar de schuur gegaan. Achteraf bleek het vals alarm,voor niks een halfuur met een doodsbange kat in de schuur gezeten. Arm beest haha. Maar mn kat dus! Er zijn wel meer dingen met emotionele waarde zoals fotoboeken enzo maar die liggen niet zo voor het grijpen.
Hier ook zo’n konijn ja…
Mijn konijn en mijn ring met as van mijn oma (die ik bijna altijd al om heb).
Voorderest kan ik mij even niks bedenken wat echt emotionele waarde heeft.
Ik zou sowieso mijn fotoboeken willen meenemen maar ik denk dat je daar op zo’n moment niet aan denkt
Het liefst zou ik zo veel meenemen maar dat lukt nooit
Parkiet, portemonnee, iPhone + lader, laptop (iMac laat ik dan staan), foto van mijn opa. Maar ik denk dat als het gebeurd dat ik alleen mijn parkiet mee sleep en dat ik te gestrest ben om de rest te pakken.
Pfff, de stress!! Die van mij gaat stampen. Extreem schattig vind ik dat, maar het is natuurlijk heel zielig. Laten we hopen dat het nooit nodig is.
Sowieso eerst de hond en kat. Mn spiegelrefex, mobiel. En het liefst mn imac maar ik weet niet of ik daaraan zou denken.
Hier ook een keer brand gehad. Snachts. Van de brandweer mocht ik niet meer naar boven maar ik heb het toch gedaan want de kat was daar nog en juist die had ons gewekt voor de brand. We hadden brand op het balkon maar de vlammen waren zo hoog dat ze doorsloegen naar de verdieping hoger waar de cv oid zat. Dus als we later waren geweest had de boel kunnen ontploffen. Best een eng idee maar ik weet nog dat ik toen zo koeltjes was, zo raar.
Er is ook eens bij me ingebroken toen was ik veeeel meer in paniek. Ik woonde toen ook echt alleen dus dat was extra kut. Het idee dat een vreemde in je huis is geweest en je spullen heeft aangeraakt. Daar heb ik echt lang last van gehad.