Trouwens heb een goed alternatief gevonden voor de M&M’s en te koop bij AH:
Dit ziet er echt lekker uit
O die Bilar heb ik laatst bij Ikea gekocht, zoo lekker en verslavend.
Love briochebrood, ook heel lekker is de variant met stukjes chocola erin
Omg zijn deze na jaren weer te koop in Nederland?!
Die met chocolade erin is zooo lekker
Ja klopt!! Nam het vroeger mee naar school, nog steeds jammer dat het hier uit de schappen is maar gelukkig nog wel in Frankrijk haha
Lekkere kruidentheetjes en misschien wat verse broodjes/gebak met maanzaad
En ze hebben ook wel verschillende soorten granen die je ipv rijst kunt eten, parelgort enzo, voor fijne prijzen. Maar daar weet ik de Poolse namen niet meer van.
Dit is oprecht een van de grootste redenen waarom ik deze kerst weer mee met mn vriend naar zijn familie in de UK ga. Ik heb niet zo veel met zijn extended familie (want kleine kinderen) maar hiervoor ben ik er sowieso bij (en om mn vriend zn zusje weer te zien want ik vind haar echt super aardig)
Weet iemand waar je precies de normale Nimm2 kan halen? Steeds als vrienden van me naar Berlijn gaan proberen ze het voor me mee te nemen maar niemand kan het vinden en ik ben het BEU, ik wil Nimm2!!!
Mijn Albert Heijn had het, helemaal bovenin het schap! Ik zag het en dacht dat moet ik proberen, echt lekker, wel super snel op zo’n zakje, je eet het alsof het chips is
Ik haal deze ook altijd bij de amazing oriental, wel wat duurder natuurlijk haha. Ik heb nog echt 2 zakken liggen (ook met framboos erop lol), wil je die toevallig? Ik heb echt niks met matcha. Heb ook nog matcha poeder uit japan maar ik vind het zo weeig ofzo
Deze Griekse chocoladerepen neem ik ook altijd een aantal mee naar huis, bitter-zoet.
Ik ben in Spanje, wat MOET ik halen.
Cheetos, Taki’s tortilla rolls, Vicente Vidal chips (en dan de gebakken ei versie, al vind ik bijna al hun chips lekker).
Ooh met die chips stond ik in m’n handen, maar had de citroen peper versie genomen. GADVER! na 1 chippie weggegooid.
Deze heb ik in letland nog niet gezien maar ik ga op zoek!
Geen eten, maar in Spanje is sommige make-up veel goedkoper. Foundation van Estee Lauder kost in Nederland geloof ik 40 euro en in Spanje bij Primor iets van 28 euro. Veel plezier daar!
Bedankt voor het aanbieden, maar ik heb al een voorraad:) (en ik moet een beetje aan de lijn denken😅)