Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

image

Allemaal uit Engeland :drooling_face::drooling_face:

3 likes

Ohhh, bestaan die Linda McCartney worstjes nog?! Heeeeeeel lang geleden (begin jaren 90 denk ik) hadden ze die hier ook bij AH, en ook nog wel wat andere vegetarische dingen.

Ja volgens mij wel! Ik eet ze altijd bij mn opa en oma, heb een veggie webshop gevonden die ook naar NL verzenden :scream:

1 like

Ahhh die veggie burgers van Linda McCartney’s zijn ook zo lekker!

2 likes

Linda McCartney’s heeft nu ook veggie pulled pork, die is ook zo lekker

2 likes

Linda McCartney koop je in de Lidl in the UK! Misschien ook wel in NLse Lidls?

Ga ik binnenkort even kijken! :scream:

In Belgie heeft de Carrefour deze ook, is misschien wat dichterbij dan Frankrijk

Misschien dat iemand hier mij kan helpen bij mijn zoektocht! Ik heb zo’n 8 jaar geleden in Duitsland een keer een suuuperlekkere cake gegeten met marsepein erdoorheen, dus geen laagje erover maar echt door de cake zelf heen. Volgens mij kwam deze uit een Lidl of Aldi. Sindsdien kijk ik in elke buitenlandse supermarkt of ze dit hebben, maar heb nooit meer iets vergelijkbaars gevonden. Heeft iemand misschien een idee?

1 like

Mijn favoriet is die notentaart uit frankrijk :heart_eyes: Beetje klef, van walnoten geloof ik, maar zooooo lekker

Edit: het is met hazelnoten, gateau aux noisettes :heart:

1 like

image
Lays Salsa, uit Letland. Helaas hier nog nooit tegengekomen.

4 likes

Ik ga binnen 2 weken naar Japan. Welke snacks zijn daar lekker?

Cadbury Crunchie en Whittakers hokey pokey uit NZ! :heart_eyes: Zoveel spijt dat ik niet meer heb uitgeprobeerd haha

2 likes

Wat lief! Woon niet bij de grens maar kom er wel af en toe.

Die bugles kun je ook in Noorwegen krijgen! Nidar Smash :drooling_face: (tenminste denk dat het ongeveer hetzelfde is)

Dit zijn ook echt mijn lievelings:
Ahlgrens Bilar

5 likes

Deze chocoladekoekjes uit Italië

Lievelingstheesmaak

3 likes

Water met perziksmaak uit Japan :heart_eyes: zoveel van gedronken!

matcha kitkat <3

Matcha sticks, ook bij de toko geloof ik!

En deze nemen we altijd mee uit Frankrijk

4 likes

Is dat een crunchy curly?

:scream: Bedankt voor deze tip mijn schoonouders gaan volgende week naar Noorwegen! Dit is ment to be :exploding_head:

1 like

Een Crunchie inderdaad! Echt mijn lievelings :heart_eyes:.
Ben wel benieuwd, is een Chrunchie Curly weer wat anders?