Ugh dit moest ik heel veel drinken toen ik dengue had, staat me nu zo tegen
Nee het is een beetje te vergelijken met witte Aquarius maar dan wat minder zoet
Inderdaad, niet te vreten
Echte Cheetos!
Uit welk land? Ziet er echt goddelijk uit
Waar gekocht?? Ben heel benieuwd naar deze om te proberen (wel bang voor een nieuwe verslaving haha)
Ja! Je kan kleine zakjes kopen bij Jamin. Dit zijn ook 1 van mijn favo M&M’s (samen met coffee nut en peanutbutter) dus die haal ik daar af en toe.
omggg ik wil dit! En Resealable Zipper? Pff amateurs
UK!
Haha oeps, ik dacht gewoon zo’n zak van de supermarkt . Ach ja
Weet niet of ik dit goed nieuws moet vinden hahah nee grapje, ga gelijk naar de jamin dit weekend. Bedankt voor de tip! Ik keek al op Ebay of ik ze daar kon bestellen, ernstig…
Jaaa ik zag hem de eerste keer al en ik dacht het zal vast lekker zijn toch heb ik het nooit durven kopen… maar als ik de kans dus krijg, moet ik dat wel doen als ik het goed begrijp haha!
Thanks voor de tip!! Ik nam een zooi mee en was er zo extreem zuinig mee haha… maar ja toch op en nu al jaren niet meer gezien
Oke ik voel me nu een spammer met 3 post achter elkaar maar goed…
Wat leuk dat er zoveel reacties zijn, ik heb op egt jaren meegelezen en zo nu en dan gepost, maar nooit een topic aangemaakt, dit is mijn eerste haha!
Oh dit hebben ze een tijdje bij Xenos gehad, zo lekker was dat! Kijk iedere keer nog of ze het weer hebben maar geen succes
Als ik me niet vergis kun je deze ook bij de Lidl kopen!
Had laatst deze in Duitsland gekocht en ze waren superlekker. In Nederland ken ik alleen de vierkante koekjes.
En dit is ook superlekker, is Japans maar kun je ook in Hongkong kopen. Gedroogd zeewier en heel knapperig: