Met hoofdletter is echt beter. Je bent meteen een heel ander mens… uh andere Alpaca.
Dit gaat helemaal goed komen!! Wat mij betreft jassen we er alvast wat topics op om te oefenen haha…
Wow wel echt even wennen dit, maar het ziet er goed uit en leest echt fijn op mobiel
Vanaf nu ben ik een nette Alpaca
Ik ben heel erg gehecht aan mn andere/oude naam en ik gebruik die overal voor, en het betekent heel veel voor me, maar ik vind deze eigenlijk leuker
En nu mis ik de egf schaam emoji, die was zo veel beter
Zo wat leest dit makkelijk op je telefoon!
En ik zie dat er een afgesloten deel is, lekker bezig.
ja voel je vrij hoor! hoe meer om mee te proberen en kijken wat fijn werkt en wat niet hoe beter!
Oeh, wel wennen dit! Maar ziet er wel super goed uit
Werkt dit?? Snap er geen klapband van
O het werkt
Ik ben linus&celly maar je kon hier geen & doen
Maar eh wie is de professor en er zijn al moderators?? Vind t wel gezellig hier
professor weet ik niet tbh
quantum is mod en lula ook, iig voor nu voorlopig
de term ‘besloten gedeelte’ is misschien niet de duidelijkste voor die voor de topics die alleen voor ingelogde leden zijn.
het is een categorie van topics om precies te zijn. bij besloten gedeeltes denk ik eerder aan kleinere groepjes die je onderling aan zou kunnen gaan maken. dat is nog uitzoekwerk hoe dat precies gaat en in hoeverre je dat zelf kunt als gebruikers.
Ik was wel toe aan een nieuwe naam, dus hoi, ik was Juul_
Als mensen hun eigen besloten gedeelten gaan creëren, krijg je dan niet heel erg kliekjes gedrag? Zou dat wel jammer vinden namelijk, een besloten gedeelte voor mensen met meer dan 100 posts lijkt me fijner. Dan weet je wel dat het serieuze leden zijn, maar is het wel voor iedereen toegankelijk in principe
Omg! Ik ben de tweede user of the Monty, high five! Ik voel me hier trotser over dan zou moeten
Wel een vraagje. Is het mogelijk om in de topics ook pagina’s te maken? Nu blijft het maar omlaag gaan, en voor mijn gevoel komt er dan niet echt een einde aan. Met pagina’s kon ik even op adem komen ofzo. Haha okeee goed verhaal dit. Mocht ik de enige zijn dan laat het vooral zo hoor. Zal snel ook m’n oude plaatje weer eens opsporen om iig compleet te worden.
Even een test, ook voor m’n avatar die ik wonder boven wonder nog heb kunnen vinden haha.
Echt fijn dat er al een (tussen)oplossing is Was echt een beetje verdrietig dat het forum zou sluiten, maar heb goede hoop dat we gewoon hier (of ergens anders) verder gaan. Ben benieuwd hoe snel dit allemaal gaat nu.
Zelfde foto, andere naam. Ik heb wel bij mijn eigen naam mijn oude forumnaam neergezet, kan je dat zien ergens?
Ja, als je op naam klikt.