Wat je even kwijt wilt

Het zichtbaar als we naar je profiel gaan!

Vet handig! Zeker in de beginperiode

Oh en je kan dus je naam aanpassen

Halloooo ik ben ook van de partij :tada: Heb wel 10 minuten gezocht naar hoe ik iets post maar denk dat het nu werkt? :shrimp::shrimp::shrimp::shrimp:

Ik ben echt blij dat ik mijn lievelings garnalen emoji nu kan gebruiken

3 likes

Hoi ik ben er ook. Geen idee of ik nu iets plaats ofnietā€¦ volgens mij tag ik nu ook iemand. Maar zal wel goed zijn gezellie

Oh shit ik heb helemaal geen emoji geprobeerdā€‹:eggplant::eggplant::eggplant:

2 likes

Yes 1 post hier. Moet wel nog wennen merk ik. En het reageren op elkaar is niet zo fijn.

2 likes

oja hier ook even
faq komt eraan hoor

als je op antwoorden klikt krijg je een opmaakvenstertje en daar bovenin een rijtje opties, meest linkse is ballonnetje is quoten!

dus andersom dan gewend eigenlijk, nu kun je quoten maar is de quote niet standaard al aanwezig in het bericht dat je tikt.

Hoe stel je je avatar in?

hallo test 123456

haha

Welkom op Het is gebeurd ā€“ bedankt voor uw bijdrage!

Levert uw antwoord een nuttige bijdrage aan de conversatie, hoe klein dan ook?

ja, vond ik wel

3 likes

Test ivm Avatar uploaden op telefoon.
En emojitest :raising_hand_woman:šŸ¤·:ok_woman::raised_hands:

1 like

Thanks @spraakwater het is gelukt volgens mij!!

Heel verhelderend die emoji-beschrijvingen ook!
:relaxed: deze is relaxed!? :blush: en deze blush! WHO KNEW?
:bowing_woman: en deze maakt een buiging!!

Haha nu stop ik

of wacht nee, deze :business_suit_levitating: business suit levitating??? wahahaha

2 likes

Hoi allemaal, wat leuk dat iedereen er is! :raising_hand_woman:t3:
Wel even wennen hoor, zit de hele tijd verkeerd te klikken

1 like

Wat fijn dat er al zo veel leden zijn en dat er al nieuwe topics zijn aangemaakt. Begint nu echt als een forum te voelen.

2 likes

Ik heb een andere naam want was mijn oude alweer zat. Mijn oude naam staat nog wel in de beschrijving als je op mijn naam klikt als het goed is. Plus ava ga ik (nog) niet veranderen.

Is toch gewoon heerlijk dat je nu je :fu: naar mensen op kunt steken. Zeg niet dat je dat moet doen he, maar het zou wel kunnen!

30 likes

Ik wilde dit liken maar toen bleek dat ik het al geliked had. Ik vind dit ook wel een fijne ontwikkeling!