Wow wel even wennen qua opmaak maar top dit! Ik weet mijn oorspronkelijke egf naam uit 2005 niet meer en was de laatste jaren eigenlijk vooral een meelezer. Heb wel dezelfde naam als op egf, en had ook een poosje een blog met deze naam.
Nice. Ik was Krizzol. Maar wilde een beetje anoniemer zijn…
Yay ik ben er ook! Misschien durf ik nu wel actief mee te gaan posten! Vind het er iig super mooi uitzien
Woohoo, gefeliciteerd! Het is wel echt fijn dat je hier gewoon je emoticons kan gebruiken.
Hola! Ik heb dezelfde naam & avatar behouden Super fijn dat er al iets nieuws is opgezet.
Even uitzoeken hoe dit allemaal werkt.
Zo, ik ben er ook weer. Even wennen wel, maar dat is binnen een week vast weer goed😎
ik heb dat get-to-know me topic even verplaatst naar het besloten gedeelte, leek even logischer achteraf gezien
Zelfde plaatje, andere naam. Groetjes.
Ik vind sommige functies hier wel echt fijner dan het huidige forum. De smileys enz zijn echt chill.
Joe ik ben er ook! Even testen dit
hoera love de emoji
Ik was James Hond op Egf. Lees veel mee en ben vaak zo late to the party dat ik niet meer reageer op interessante discussies. Ben nog even aan het zoeken hoe ik mijn avatar moet instellen.
Zo leuk dit, mn eerste post hier
mijn excuses!!! het besloten gedeelte werkte nog niet naar behoren. even niet gekeken of jullie het er al over hadden maar het werkt nu.
topics die hier worden aangemaakt zijn alleen voor ingelogde mensen te zien.
Zelfde naam en zelfde avatar, moet wel wat wennen hier maar ziet er goed uit
Oké ik moet wel nog een beetje wennen maar ben blij dat er al een oplossing is. Ik ben dus Daantje!! maar ik mocht hier geen uitroepteken in mijn gebruikersnaam, na 15 jaar dus afscheid genomen van die tekens.
Ik heb mijn naam met 1 letter veranderd. Maar ik was toch nog maar net Rookie af. Dus niemand kent mij toch haha.
Ben zo blij dat dit er is. Ik heb sinds ik eindelijk een account durfde te maken al een paar keer tegen mijn vriend gezegd hoe blij ik wel niet ben met het forum. Dus was echt nog niet klaar voor een vroegtijdig einde.
Jullie favo Alpaca is ook weer present hoor.
Ik vind dit ook echt een top oplossing, mocht het forum onverhoopt ineens offline gaan, is hier een plek waar we even kunnen verzamelen haha