Die van de H&M zijn super chilll. Sneakersokken met siliconenrandjes achter.
Omg mijn eerste post op het nieuwe forum. Echt even lastig hoor
Ik vind die badges heel leuk hier
Ik had dat ook op het oude forum ?? Maar dat vond ik juist irritant want dan was ik iets aan het typen, wilde ik het niet reageren, klikte ik weg en stond die reactie altijd nog âonafgemaaktâ bij mân reactiebox hahaha
Oh en ik vind het grappig hoe de whatsapp emojiâs heten allemaal
Ik had het plafond in mân wc gewit en gisteren wilde ik een nieuw lampje ophangen. Ik vind mezelf altijd wel een handige Harrie dus ik ging aan de slag. Even getest of ie het deed, ja hij deed het, dus alles netjes gemonteerd. Doe ik de stroom weer aan was er toch opeens een ontploffing. Hele plafond zwart!
Dus toen moest alles weer opnieuw, maar nu doet 'ie het goed, ik denk dat ik het kroonsteentje niet goed had aangedraaid en dat ie los is gevlogen en de draadjes elkaar hebben aangeraakt. Oeps. Ik ga een foto plaatsen in het china webshop topic want daar komt die lamp vandaan.
Mijn vriend zette gisteren heel romantisch het liedje âBrown Eyed Girlâ voor mij op en keek me lieflijk aan.
Zoals je misschien nu al wel beseft heb ik letterlijk elke oogkleur, behalve bruin.
Dit ga ik proberen! Als het werkt gaat mijn vriend jou zooooo dankbaar zijn. Die merkt altijd wanneer ik ongesteld ga worden. Zoân dikke week voor mijn menstruatie ben ik ontzettend chagrijnig en emotioneel. Ik heb het ook pas echt vlak voor mijn menstruatie door.
Ik heb deze week maar EEN DAG stage en ik kijk er zo naar uit! Begin het een beetje zat te raken, dus ik ga echt genieten van mijn vrije dagen.
Ik zit trouwens amper meer op het oude forum, vind dit forum zoveel gemakkelijker en leuker in gebruik.
Ik vind dit forum ook heel fijn in gebruik, maar ik zit nu toch nog op beiden⊠fomo ofzo
Ben een visum vergeten aan te vragen en ook al is het allemaal makkelijk op te lossen en maak ik er een groter probleem van dan het is, begin ik de vakantie alsnog gestresst arggh
Ik ben recentelijk begonnen met borduren, en het is echt leuk! Wel jammer dat ik telkens in mijn eigen vinger blijf prikken.
Wij hebben echt zoân heerlijke ochtend gehad. Echt, wat een topdag dit. Heerlijk gefietst in de zon in mijn favoriete natuurgebied. Hoe burgerlijk wil je het hebben maar ik heb zo genoten.
Ik heb 12 uur geslapen.
Ik heb iets doms gedaan. Ik gooide een bal weg voor de hond en zijn lijn ging achter mijn benen langs dus heb nu brandwonden. Moet ik hier nog iets mee doen? Heb er al lauwwarm water opgedaan. Doet pijn tijdens het lopen ook
Mee eens. Het ziet er ook wat rustiger uit qua lay-out enz.
Bah ik moet zo 3 kwartier in een bus zitten, zo geen zin in met dit weer.