Wat je even kwijt wilt

hahah oh dit gaat wel confronterend worden, op je profiel kan je een samenvatting zien met je totale leestijd en aantal gelezen posts. Kan ik me nog onproductiever gaan voelen :+1:t2:

5 likes

Misschien had je een nieuwe broek aan die nog niet gewassen is? Zitten vaak verfresten in die in de hete zon best wel kunnen werken op je huid. Of misschien wel wasmiddelresten o.i.d.

Kan een reactie zijn op de warmte. Het wordt dan heet en je huid kan niet ademen waardoor die plekken zorgen voor irritatie. Wellicht helpt het om je benen even onder de koude kraan te houden.

1 like

Ik wil dit helemaal niet weten :scream:

1 like

Wow van mij hoeft dit ook niet zozeer bijgehouden te worden :neutral_face: Schrok nu al van het aantal gelezen berichten in de 2 uurtjes dat ik dit forum open heb gehad in totaal en voor m’n gevoel alleen wat aan het verkennen ben geweest :hushed:

Nah, was een oude broek. Ik denk dat het wellicht irritatie van de warmte is, wat de rest zegt. Waarschijnlijk morgen wel weg. Vond het alleen gek omdat ik het nog nooit eerder heb gehad :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Daar is hij dan hoor :heart_eyes::heart_eyes:

62 likes

@Daantje Wat een dotje! :heart_eyes:

@Daantje wat een schatje! :hearts:

Zo lief!!

@Daantje Ahw! Zo schattig.

Wow, die emoji’s :scream:

Als ik de naam in de adresbar van mijn forum intik en maar ‘forum’ intik omdat ik de naam nog niet onthou haha krijg ik eerst als suggestie forum van de democratie. :laughing:

5 likes

Ik wil even kwijt dat ik winkels die geen spiegel binnen de pashokjes hebben hangen faillissement toewens.

26 likes

Zijn er hier ook mensen die een hamster hebben? Ik wil er misschien een maar weet niet zoveel over hun verzorging :hamster:

Ik ben Inglourious Basterds aan het kijken, love die film! (Liuitenant Raine/Brad Pitt die doet alsof ie Italiaans spreekt :joy:, kan niet wachten op dat stuk <3) Kwam er vanmiddag trouwens achter dat de titel bewust verkeerd gespeld is (inglourious basterds ipv inglorious bastards), dat was me nog nooit eerder opgevallen maar past eigenlijk ook wel gewoon perfect bij de film.

Inderdaad! Dat je zo vet ongemakkelijk, in het kledingstuk waarvan je al in het hokje denkt dat het niet zo mooi zit, naar buiten moet waarna een verkoopster roept dat het kledingstuk je prachtig(!!!) staat. :confused:

2 likes

DOEI HEMA!:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik was net nog aan het werk omdat ik nog wat moest afmaken en dat eerder deze week niet lukte. Collega’s zullen ook wel denken dat ik gek ben met mijn mail rond 1 uur in het weekend :roll_eyes::roll_eyes:

Ik zou nu nog 1 of 2 uurtjes kunnen slapen voor ik naar het vliegveld ga, maar volgens mij kan ik beter wakker blijven…

Wij gaan trouwens ook veel, veel beterder worden dan Viva.

10 likes