Ik moet plassen maar m’n nagels zijn nog aan het drogen. En ik wil ook chips eten… #firstworldproblems
Als ik chips wil eten en geen vettige handen wil, dan gebruik ik zo’n soort van grote keukenpincet. Soort keukengerei om dingen in een pan mee om te draaien.
Misschien ook bruikbaar als je nagels nog moeten drogen.
Helaas geen hack om naar het toilet te gaan. Ik doe dat altijd voor ik mijn nagels lak! Ooit als tip gelezen op een beuty-blog.
Waarom zou iemand überhaupt nepspinnen hebben???
Hahah waar heb je die voor nodig?
Ik heb ook net 2 beginners-setjes gekocht, lijkt me ook heerlijk ontspannend om te doen! Ik ben wel benieuwd of ik het kan want voor breien en haken had ik 0,0 talent.
Breien en haken heb ik ook geen enkel talent voor, maar dit gaat tot nu toe erg goed! Hier is waar ik nu mee bezig ben
‘Basic’ ontvangen
Met dit weer vind ik het veel lekkerder om met de gordijnen dicht binnen te zitten, terwijl als de zon niet schijnt ik wens dat de zon gaat schijnen zodat ik buiten kan zitten
en nog crossposten ook
Ik zie echt een beetje op tegen de zomer, omdat al mijn vrienden steeds naar het strand willen en ik me er nog helemaal niet comfortabel bij voel om in bikini gezien te worden.
Zo lekker om mijzelf een keer niet druk te maken over de maandag, want vakantie. Morgen lekker een paar dagen weg.
Hier heb je er 50 voor 2 euros.
Oh leuk! Je kan al veel doen met de basissteken en het ziet er vaak heel netjes uit dus dat scheelt een hoop
haha nee joh
ik vind het maar ingewikkeld hier
Wat vind je lastig?
Ik moet ook nog even wennen. Maar yes, quoten lukt.
Weet iemand hoe je in een topic gelijk naar de posts springt die je nog niet hebt gelezen?
Edit: oh wacht, gevonden volgens mij. Stapje voor stapje begint het wel duidelijk te worden geloof ik.
Bijv: Ik kan niet direct zien of iemand antwoordt en zo ja op wie en ik weet niet of ik nou moet quoten of antwoorden