Wat je even kwijt wilt

oke :call_me_hand:

Bij treinen zou ik er nooit vanuit gaan dat ze rijden. Maar als een taxi een realistisch alternatief is, kun je de gok wel wagen.

Honger. Zoveel zin in de pizza die ik zo ga ophalen. :pizza::heart:

2 likes

mijn pizza wordt over een kwartiertje bezorgd :heart_eyes:

2 likes

Nomnom! Dan is die van mij ook klaar. Wat voor pizza heb je? Ik een BBQ meatlovers van de New York pizza.

Ahahaha bedankt om me erop te wijzen!

Mweeeh ik vind het echt niet leuk dat het EGF gaat verdwijnen, ik weet het bloemetjesforum nog (en volgens mij was er daarvoor nog een meer roze variant?). En ik heb ook nog een hele stapel oude Ellegirls liggen, goede oude tijd :disappointed_relieved:

2 likes

Hallo nu nog niet hoor, we hebben nog 12 dagen! (ik ben nog in de ontkenningsfase haha)

1 like

Ik vind het wel echt top dat je nu tijdens het scrollen ook al kunt zien welke antwoorden op een post zijn gekomen, dan heb je gelijk het hele verhaal ipv steeds losse berichtjes

3 likes

aaaah echt? moet jij dingen doen?

Ik snap nog helemaal niks van het nieuwe forum :frowning: maar oke, hallo!!

2 likes

Vriend doet een dutje en over 20 minuten sluiten de supermarkten dus heb ik net besloten dat ik dat wachten tot het 8 uur is voor ik hem wakker maak zodat we kunnen bestellen :hugs:

20 likes

Wat ontzettend fijn dat je gewoon meteen een foto kan uploaden hier. :heart:

1 like

Heb vanmiddag even in de zon gezeten met een broek aan. Toen ik mij broek uit deed, had ik allemaal rode vlekken op mijn bovenbenen. Het is al uren geleden en het is nog steeds zo. I don’t get it. Je kunt toch niet verbranden met een broek aan?

Haha helaas wel. Spijkerbroek is ± factor 50 geloof ik. Wit T-shirt dat nat wordt (moeten jullie dat ook altijd aan?) = factor 10/15.

Crazy. Zo warm was het niet en ik ben ooit 1x in mijn leven verbrand (getinte huid). Het zijn ook hele gekke vlekjes. Geen grote rode vlek. Nou, kun je ook al smeren met een broek aan dus.

Gelukt! Pizza besteld :smirk:

5 likes

Bizar wel. Misschien is het toch van iets anders dan de zon? Of je huid reageert gewoon op de eerste volle lading.

1 like

@Lula @Lululemon Misschien wou de huid ademen/zweten door de warmte maar ging dat niet door de kleding en ging het daardoor irriteren? Dat heb ik ook wel eens gehad.

Ik typte trouwens huid met dt. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

@Lula Ik heb ook wel eens het idee gehad dat een donkere broek zo heet wordt dat je huid daar ook heel rood van wordt. Soort van verbranding door de stof.

1 like