Ja mee eens, ik ben er al wel aan gewend eigenlijk.
Even wennen maar ziet er al goed uit!
GROETJES ik heb alvast mijn username geowned.
yes me lievelings emoji
Toekijken hoe m’n vriend cadeau inpakt
AARGH
Maar ik pak altijd alles in en hij wou t doen dus zit nu op m’n handen om niet in te grijpen
Je hebt ook van die soort voetjes en die zijn ook altijd k met p. Maar bij action hebben ze ook een soort sportvariant met twee in de verpakking en die zijn echt heel chill!
omg ik heb het forum zwart gemaakt en nu krijg ik het niet terug naar normaal…
Ohhhhh als je op de quote van iemand klikt word je erheen gestuurd
Maar dan komt er een knopje met ‘terug’
En dan ben je weer waar je was
Noujaaaaa dit forum♥️🙌
Ook niet als je Default selecteert?
Ik heb hem nu trouwens op Hamburger staan en dat is ook licht
Kan er in de handleiding trouwens ook komen hoe je iemand citeert zodat het er uitziet zoals vroeger? (iemand had het al gezegd maar ik vind het niet meteen terug) @Lula
Gelukkig duurt het nu niet 10 jaar om een foto te uploaden.
Kan er in de handleiding trouwens ook komen hoe je iemand citeert zodat het er uitziet zoals vroeger? (iemand had het al gezegd maar ik vind het niet meteen terug) @Lula
Joe, staat erin!
Joeee! ik moet nog even uitvogelen hoe het allemaal werkt hiero haha.
Maar ik ben er ook ♀️
Oké nog 1 uur tot we weggaan en dan is het 2.5 uur rijden maar… we gaan vandaag toch echt onze puppy ophalen😁
Ik had om 15u30 met mijn stiefpa afgesproken voor babybezoek en hij is hier nog steeds niet. Zo’n dingen trek ik echt niet.
Ik had om 15u30 met mijn stiefpa afgesproken voor babybezoek en hij is hier nog steeds niet. Zo’n dingen trek ik echt niet.
En zulke dingen trek ik echt niet
(Het is zo’n ding of zulke dingen)
Ik vlieg morgenochtend vroeg op een onmogelijke tijd en nou ga ik dus met de trein naar het vliegveld, alleen die trein gaat eens per uur. Nu gaat er een trein en als ik die neem dan heb ik ongeveer een uur de tijd tot ik ga boarden, dus dat zou echt prima zijn. Alleen de trein daarna zou te laat zijn, dus dan mag ik die echt niet missen oid/mag ie echt niet uitvallen. Ik ben dan haast geneigd om een trein eerder te nemen maar dan moet ik 2 uur wachten op het vliegveld en dat is ook weer zowat? Heel irritant vind ik dit soort dingen:p
dat is Algemeen Beschaafd Antwerps
Ik snap je helemaal! Ik moet er ook om 4 uur zijn en kon gelukkig regelen dat iemand me afzet want de treinreis gaf me zo veel stress om precies alles wat je zegt
Ik snap je helemaal! Ik moet er ook om 4 uur zijn en kon gelukkig regelen dat iemand me afzet want de treinreis gaf me zo veel stress om precies alles wat je zegt
Oh dat scheelt!
En ja tegelijkertijd ben ik gek ook als ik die eerdere trein neem, want de trein rijdt heus wel en anders kan ik altijd met de taxi gaan in geval van nood. Dus dat ga ik doen. Denk ik. hahaha
Oké nog 1 uur tot we weggaan en dan is het 2.5 uur rijden maar… we gaan vandaag toch echt onze puppy ophalen😁
Foto’s zodra je terug bent! Wat voor puppy? Ik denk dat ik dit gemist heb!