Er zijn van die enkelsokken met een soort siliconen (?) plakrand aan de achterkant. Misschien zijn die iets voor jou?
need grappige forumposts verzameld
maar dat moet op een andere manier denk ik
haha mechanicusā¦ nee joh parkeerwachter
Aaah wat leuk een nieuw forumšš¼
Superhandig dat je met Ć©Ć©n klik naar beneden kunt scrollen! Ik vind de emojis trouwens ook een toptoevoeging.
Als je rechts op ā1min geledenā (bv) klikt, dan schiet je pagina omlaag!
Wat leuk dat er zoveel mensen mee zijn gegaan!
Shit. Dat wordt oneindig veel screenshots maken
Oh man. Ik ging net kaasjes kopen voor bij de borrel in de kaaswinkel en opeens was ik ā¬23,- kwijt voor 3 stukje . Brood en water de rest van de week maar.
WAJOOOO Nescio jouw forum is the best!!!
klikte net op een topic waar ik gisteren een reactie was begonnen te tikken, maar niet afgemaakt, en vergeten, en nu ik op dat topic klikte stond mijn tekst daar gewoon weer in! Je kan conceptjes maken in verschillende topics omg <3
Heb me ook hier aangemeld (nieuwe naam, was panda bear) maar heb nu steeds fomo omdat er hier en op het āoudeā forum zo veel gepost wordt nu. Kan het niet bijhouden
Ik vind het echt zo cute als ik op de dakrand mijn kat roep en ze komt naar boven rennen omdat ze zo blij is om mij te zien.
saaaaaameā¦ heb ik ook! en de zon schijnt nou
soms alleen zit die moody kat van me daar nogal entitled te miauwen waar je blijft
Ik heb een nieuwe forumnaam voor mezelf ābedachtā maar ik ben nu een beetje bang dat ik per ongeluk iemand andersā naam gejat heb Ook helemaal niet bij nagedacht.
Omg, waar woon je?
Kaas.
https://i.giphy.com/media/fQuiKHkSEDY9XwzHGB/200w.gif
@quantum Moest aan je denken! Heb het gifje ook zelf gemaakt haha. Maar volgens mij is het geen bij
Ik mis mijn kat. Kan niet wachten om haar morgen na een week weer te zien. Hoogstwaarschijnlijk gaat ze me negeren als straf. Tot zo honger krijgt natuurlijkā¦
Haha, je bent welkom in het Brabantse land! Neem jij de wijn mee?
Ik heb me hier ook maar aangemeld, twijfel wel een beetje want vind de interface echt heel irritant. Waarom zijn er geen paginaās maar staat alles onder elkaar - of kan ik dit ergens aanpassen?
Mja, dat zegt iedereen die net een account heeft gemaakt maar het went best snel volgens mij.