Wat je even kwijt wilt

Het is ook heel saai eigenlijk! Maar ik raak heel snel verslaafd aan spelletjes en daarnaast trekt de ‘magie’ die rondom Harry Potter hangt me als fan heel erg. Hoop dat ik snel weer met het spel kan stoppen.

Oew hier kan ik wel aan wennen! Al mis ik wel het roze :relieved:

Mweh mijn kaashapjes zijn veel te snel op.

dit is misschien wel leuk om eens in te spieken
wat getalletjes

Nieuwe gebruikers 4 222 462 462 466

Topics 0 24 42 42 42
Berichten 2 1,2k 1,4k 1,4k 1,4k
topics zonder antwoord 0 3 17 17 17
Likes 4 976 1,2k 1,2k 1,2k
Markeringen 0 0 0 0 0
Bladwijzers 0 21 26 26 26
Verzonden e-mails 10 759 1,4k 1,4k 2,0k
2 likes

Ik doe met je mee!

1 like

@Yuul Ik ben nu op een punt dat ik écht niet meer verder kan? Bij Reparo heb ik opeens meer dan 20 energy per ster nodig. Ik heb 8 uur voo 5 sterren en ik kan het gewoon niet halen tenzij ik energy koop geloof ik. Heel naar.

Oh dat is wel heel raar. Nou ben je wel meteen van je verslaving af!

Bonuslike voor het correct spellen van ‘PS’. :couplekiss_woman_woman:

2 likes

Ik twijfel een beetje wat ik vandaag zal gaan doen. Naar de markt en koffie drinken in de stad of de Giro kijken op tv en met een zak chips op de bank? Met enige planning kan het ook nog allebei.

2 likes

Ik had hetzelfde probleem Haha!! Dank voor de oplossing!!

1 like

Joe ik maak even een testbericht, kap zometeen met deze spam.

Ik heb gister zowaar een leuke avond gehad terwijl ik met zoveel tegenzin naar een feestje ging.

Testbericht 2.

Testbericht 3. Ik verwijder dit straks!

1 like

Ik moet echt van de bank afkomen en douchen, scrubben en zelfbruiner opdoen, want ik wil graag een jurkje aan vanmiddag en daar voel ik me 100x beter in als ik bruine benen heb.

Dit denk ik al sinds gisteravond en ik overweeg inmiddels sterk om gewoon een lange broek aan te doen. :grimacing:

PS: Volgens mij antwoord ik nu onbedoeld op een post in dit topic maar geen idee hoe dat uit te zetten sorry!

@Koffiebroodje Sowieso allebei

1 like

@Celeone ja hoe zit dat? Fysiek boek is 10% van de winkelprijs toch? Maar e-book…?

Joehoe!! :dancer:t3:

Ik had even een paar dagen niet gekeken, is er ineens een nieuw forum.

2 likes

Dat weet ik niet eigenlijk. Op 18 mei ga ik met marketing lunchen, dus ik kan het dan wel vragen. Als ik naar mijn Nederlandse collega-auteur kijk die in mei een boek heeft uitgebracht, zie ik dat haar oudere boeken wel op Kobo Plus staan en haar nieuwste twee nog niet. Over de vergoeding voor de auteur durf ik niets te zeggen. Volgens mij heb ik ooit gelezen dat het ongeveer 1% is (vanwege de opzet) en alleen als er meer dan 20% van het boek is gelezen. Maar dat weet ik dus niet zeker. Misschien is het inmiddels meer omdat er meer leden zijn, geen idee. Leuk als je hem gaat lezen in ieder geval! :smile: Heel benieuwd wat je vindt.

@Briseis Ik weet niet of ik hier antwoord op mag geven eigenlijk, omdat dat contractdingetjes zijn. Maar laat ik uitgaan van de standaard, aangezien dat ook op internet is te vinden. Dat is inderdaad ongeveer 10% en voor een e-book volgens mij 12,5%-15%. Maar aangezien de e-books altijd wat goedkoper zijn, scheelt dat waarschijnlijk niet zoveel.

Edit: Ik krijg multiciteren hier niet voor elkaar. Kan dit hier wel?

3 likes

Ja, eerst bij 1 bericht op antwoorden en dan op ‘Hele bericht citeren’ klikken, en daarna dat nog eens doen bij het volgende bericht.

Hmm ja snap dat je dat niet echt kan delen!

1 like