Wat je even kwijt wilt

Sorry krijg het niet in een spoiler, maar er onze fokker heeft foto’s van Artis gemaakt haha. Ze doet altijd een “fotoshoot” met de pups vlak voordat ze naar het nieuwe gezin gaan en ik vind het heel schattig dat ze 'm een oranje truitje aan heeft gedaan terwijl ik niet eens weet of ze weet dat dat “onze” nationale kleur is.

Morgen gaan we 'm ophalen :grin::grin:

35 likes

Jaa hebbes! Dankjewel!

1 like

Omg omg omg :heart_eyes:

Die tweede foto ook, zo heerlijk fout.

1 like

Krijg nou wat! Dit is goed nieuws.

woehooeee eerste post!! Ben echt zo blij met dit forum, wel een beetje wennen nog. Maar echt halleluja dat we elkaar niet kwijtraken op 17 mei :relaxed:

Steeds als ik op antwoorden wil duwen lukt het niet, dan raak ik steeds andere berichten aan. Morgen anders eens proberen op de laptop.

Weet iemand hoe je bij die chatbox komt? De ‘bijkletsen’ nog iets. Ik was er net opeens per ongeluk in gekomen, maar toen deed de website het niet meer en nu weet ik dus niet meer hoe ik daar nou kwam, haha

Ik heb zoveel zin in rosé. Maar moet morgen weer om 7u beginnen, dus beter van niet…

Luidsprekericoon rechtsboven

Haha het is gelukt ja! Thank you!!

Wat betekent het als er een blauw bolletje achter een topic naam staat?

Dat er nieuwe berichten zijn.

1 like

Oh dit gaat niet helemaal goed.

Huh maar soms staat er ook een bolletje met een 2 of 3 erin. Ik dacht dat dat betekende dat er nieuwe berichten zijn. Ik bedoelde een gevuld blauw bolletje zegmaar

misschien zit ik er helemaal naast, maar ik dacht dat het kon zijn dat de bolletjes met een getal erin topics zijn waarin je zelf ook al hebt gepost, en de gevulde bolletjes zonder getal de topics zijn die je wel ovlgt maar waarin je niet hebt geantwoord?

1 like

oeps ik vergat te quoten. dus mn bericht hierboven is een antwoord op jou

Ah dat zou kunnen indd! Thanks!

Yes visite gaat bijna weg. Kaashapjes in de oven gooien en Friends kijken. :sunglasses:

Ben verslaafd aan het Harry Potter Hogwarts Mystery spel. Ik kan hierdoor niet meer productief werken. :disappointed:

2 likes

Ik ben echt Harry Potter fan, maar ik vind dat spel zó saai. En dat vind ik super jammer had zo graag een leuk Harry Potter spel gespeeld :sleepy:

1 like