Jaaa! Dankjewel. Als je op bol.com of Bruna of zo zoekt op āDe witte kamerā in boeken dan vind je hem wel. Volgende maand verschijnt hij al, echt idioot snel ineens.
@Cosima Ik ben gelukkig dus lang niet de enige die slecht is in het herkennen van nieuwe accounts. Het is dat Sjurrr hierboven haar oude naam erbij heeft staan, anders was dat weer iemand die ik niet had herkend.
Ja volgens mij was er nog wel een gezin buiten, hoorde zowel een baby huilen als een wat ouder kindje krijsen, maar volgens mij waren dat dezelfde die vorig jaar ook gewoon buiten aan het spelen warenā¦ tsja
Omg iemand help. Ik had mn interface aangepast naar dat Hamburgerding en die vond ik wel chill. Maar mn nieuwsgierigheid naar die andere opties dwong me om ook eens een andere aan te klikken en nu heb ik een kutte die ik niet meer weg krijg. Help? Ik zie dit:
Op het tandwieltje klikken bij je account. Bij mij krijg ik 2 kolommen en in 1 staat account. Daarop klikken en in die lijst staat interface. Ik hoop dat je het snapt?