Wat je even kwijt wilt

Oooh wat vet, dus je boek is nu af??? Gefeliciteerd!!

1 like

Jaaa! Dankjewel. Als je op bol.com of Bruna of zo zoekt op ā€˜De witte kamerā€™ in boeken dan vind je hem wel. Volgende maand verschijnt hij al, echt idioot snel ineens.

@Cosima Ik ben gelukkig dus lang niet de enige die slecht is in het herkennen van nieuwe accounts. Het is dat Sjurrr hierboven haar oude naam erbij heeft staan, anders was dat weer iemand die ik niet had herkend.

2 likes

Pff krijg zo visite, heb eigenlijk helemaal geen zin meer maar ik vind afzeggen ook lullig. Hoop maar dat hij snel weer weggaat hehe. :sweat_smile:

1 like

Ik hoor nu al mensen schreeuwen op de damā€¦ #boos

1 like

Ja dat vind ik ook storend. OkƩ nu ben ik stil

1 like

Ben ook benieuwd of alle krijsende buitenspelende kinderen 2 min stil kunnen blijven hierā€¦

En?

Even benoemen in het topic daarvoor! Opbouwende feedback enzo

Zag ik nou serieus een grietje filmen met haar telefoon tijdens de 2 minuten stilte?:expressionless:

2 likes

Kan ik ergens lezen wat alle opties zijn en hoe etc? Of zal ik als een klein kind alle knopjes indrukken?:sweat_smile:

Ja volgens mij was er nog wel een gezin buiten, hoorde zowel een baby huilen als een wat ouder kindje krijsen, maar volgens mij waren dat dezelfde die vorig jaar ook gewoon buiten aan het spelen warenā€¦ tsja

En idd dat filmende meisje???

Ik ben moe

Omg iemand help. Ik had mn interface aangepast naar dat Hamburgerding en die vond ik wel chill. Maar mn nieuwsgierigheid naar die andere opties dwong me om ook eens een andere aan te klikken en nu heb ik een kutte die ik niet meer weg krijg. Help? Ik zie dit:

1 like

Zooo even testen of dit werkt. Ik moest trouwens wel lachen om dat berichtje op instagram van het Girlscene forum. :joy:

Weer klikken op mobiele weergave of bedoel je dat niet?

@Hyde hopelijk zie je hem nu wel.

1 like

Nee dat bedoelde ik niet helaas

Oh ik wilde eigenlijk zeggen dat het zo lukte, maar als ik op dat tandwieltje klik zie ik nergens interface staan?

Op het tandwieltje klikken bij je account. Bij mij krijg ik 2 kolommen en in 1 staat account. Daarop klikken en in die lijst staat interface. Ik hoop dat je het snapt?

Ik heb besloten dat ik een six pack wil . Vind ik mooi. Ik heb wel als ik aanspan 4 blokjes in mn dikke buik staan haha heel vaag.

1 like

Meer mensen waarbij de het megafoonpictogram voor de chat is verdwenen?