Wat je even kwijt wilt

Ik zie net op Facebook een filmpje van een jochie dat z’n tong door z’n neus naar buiten kan steken en nu voel ik me heel ongemakkelijk.

Ik vind de naam van @Vaiana nu heel verwarrend, want hij lijkt zo op mijn oude naam. Toen vond ik het prima want ik herkende mezelf wel maar nu ik een andere naam heb zie ik mezelf steeds voor Vaiana aan. Goed en begrijpelijk verhaal dit

Samselaar!

4 likes

Hallo! Ik heb me ook maar eens aangemeld hier. Moet nog wel even wennen want het is toch wel ‘anders’.

Neeeee joh wat leuk! Aah jou heb ik natuurlijk ook nog gemeet <3

1 like

Ik wilde toch niet helemaal alleen achterblijven en heb hier een account aangemaakt. Moet alleen nog even de emoji’s vinden, waar staan die?

Oh en ik heb geen idee of het al eerder is gezegd, maar ik word een klein beetje panisch van dat knopje onder elk bericht om de post te kunnen delen. Had net al bijna naar een post gelinkt in mn familie app haha

1 like

Na eentje zit ik vol

1 like

Eentje haha, je krijgt vaak een megagrote. Maar in sommige restaurants kan je wel 2 verschillende helften doen net als bij pizza

1 like

Het is de bedoeling dat je zo ver mogelijk weg blijft van een pannenkoeken restaurant.

6 likes

Ja kan gewoon. Eerst op antwoorden klikken bij het ene bericht en dan op het wolkje. En dan op het andere bericht op antwoorden klikken en wolkje.

2 likes

Ok wow ik heb er 10 minuten over gedaan om te bedenken hoe ik een bericht hier kon plaatsen maar hier ben ik dan! :sunglasses: Ik heb ook mijn oude forumnaam bij ‘naam’ ingevuld maar wilde wel van dat verkeerde lidwoord af dus vandaar een nieuwe!

Ik word wel blij om iedereen hier weer te zien.

Edit: al voel ik me nu wel een beetje een oma die voor het eerst een iPad vast heeft. Hoe ga ik dit uitvogelen haha.

4 likes

Welke film zal ik kijken vanavond over de Tweede Wereldoorlog? Wie heeft aanraders?

Breaking point is nabij. Zoveel stress al gehad dit collegejaar omdat ik van alles moet regelen met allerlei instellingen en werkelijk niets soepel lijkt te gaan. Het kost me zoveel energie en het einde is nog lang niet in zicht en er is nog nergens zekerheid over

We hebben nu wel veel members only posts. Zo’n TMI topic hoeft daar toch niet op te staan? Anders wordt het wel heel saai voor meelezers :grimacing:

1 like

Haha ja ik dacht nog even, leuk, maarre niet álles op slot doen he. Maar ja qua soa’s en wat al dies meer zij kan ik er inkomen.

hm ok hoi

3 likes

Ik heb hem bewust daar geopend omdat er soms best persoonlijke dingen gevraagd/verteld werden en kan me voorstellen dat het makkelijker is om over te praten als niet iedereen dat meekrijgt. Maar als jullie hem open willen vind ik dat best hoor!

3 likes

Bedoelde niet per se dat topic hoor. Ook bijvoorbeeld het opbiechttopic zonder omg-reacties. Voor die ene hele persoonlijke biecht hoeft het niet op members only toch? Meestal is het vooral vermakelijk en informatief. Maar ik weet niet hoe de rest daar over denkt.

2 likes

Je neus dichtknijpen en je adem inhouden en hopen dat je niet dood gaat voor ze bellen.

6 likes