@quantum @the.poetess @Barbie zo oneerlijk!! Eerst heb ik vet lang op borsten moeten wachten, toen heb ik tussen mijn 23e en 30e echt leuke tieten gehad en nu begint het verval alweer. WHYYY
ben koffiekoeken gaan vrette toen en halvewege de nacht lag ik ook op mijn pak koffiekoeken #life
haha nou vind ik dus ook. maar ik stuurde het naar een vriendin (doet iets met kunst) en zij vond het stom dat hij kunstveilingen belachelijk probeert te maken zo.
ik dacht alleen maar ‘nou ik vind het een coole zet van hem hahaha, kunst is toch ook belachelijk duur. miljoenen? sorry hoor’. maar voelde me toen een cultuurbarbaar.
het kan ook geen statement zijn geweest maar gewoon een leuke grap ;p
Ik denk dat ik nog even naar bed moet. Ik ging net een screenshot maken om aan een vriendin te laten zien hoe kapot mijn scherm is
Mijn moeder heeft een psychische ziekte, dus ze kan soms een beetje apart overkomen (heel uitbundig of impulsief of juist verward of onrustig).
Nu was ze ergens geweest en ze wou met de taxi terug. Dus ze zag een auto staan met een bordje op het dak, dus ze stapte in en vroeg of ze naar het station gebracht kon worden.
Er zaten 2 jongens voorin die een beetje moesten lachen maar die zeiden ‘prima mevrouw!’. Dus ze waren onderweg, en toen dacht mijn moeder ineens dat het wel raar was dat er 2 jongens voorin zaten. Ze vroeg dus of ze altijd met z’n 2-en werken, en toen moesten die jongens lachen en zeiden ze dat het een lesauto was, en dat de ene jongen dus bezig was met zijn rijles.
Mijn moeder lag helemaal in een deuk en die jongens vonden het ook grappig en hebben haar netjes afgezet en wilden absoluut geen geld van haar hebben.
Dat geeft me echt zo’n goed gevoel, dat mensen misschien denken ‘haha gek mens’, maar dat ze toch lief tegen haar zijn en er geen misbruik van maken.
Ik zelf niet maar mijn vriend wel. Hij heeft verschillende dingen geprobeerd, medicatie en peelingen enzo. Zijn huid is ondertussen wel wat rustiger geworden, het is ook een beetje uitvinden wat precies werkt voor jouw huid maar de dermatoloog kan daar wel bij helpen dus.
Ah nee, is er iets waardoor je moet huilen of “gewoon” hormonen?
Haal ergens anders even iets lekkers!
Ik doe ook iets met kunst, maar ik vind dit wel interessant. Ik vind ook dat de prijzen van kunst belachelijk hoog zijn en vind dit wel een mooie manier om daar mee te spelen.
Ik voel me echt best wel dom maar heb dyscalculie en het lukt me niet om wat uit te rekenen. Is er iemand die misschien kan uitrekenen hoeveel 20% is van €109,95 en van €99,95
€21,99 en €19,99
(geen idee of je hier iets aan hebt maar je kan 0,2 x 109,95 en 0,2 x 99,95 doen om het uit te rekenen)
Ahh superbedankt!! Je uitleg ga ik opslaan het klinkt ergens wel logisch
Bedankt!!
Er is echt een makkelijk trucje om dit uit te rekenen. Ik heb dan geen discalculie maar ik kan echt niet rekenen. Maar als je ergens korting van wil uitrekenen moet je het percentage korting × de originele prijs doen. En dat bedrag van de originele prijs afhalen.
20% korting van €100
100×0,20 = 20
100-20 = 80
Dus de prijs met korting is €80.
Sorry spuit elf:p
Ik vraag me dan af
- was banksy in de buurt om hem te vernietigen?
- hoe is het shredder mechanisme aangezet?
- was er publiek bij?
Thanks voor de antwoorden! Heel gek maar door jullie uitleg snap ik het en dat is nog nooit voorgekomen
Soms vraag ik me echt af hoeveel uur ik verspil met dood in de trein zitten. Ik kan mezelf er nooit toe zetten om iets productiefs te gaan doen
Ik vind eigenlijk 0,8 x 100 doen dan chiller? Dus uitgaan van 80% betalen.
Oh dat scheelt een stap! Deze ga ik onthouden:)
Ik heb net een mp3speler gekocht
En ik ben er fucking trots op
Ik ben vorig jaar november mijn ID kaart kwijt geraakt tijdens een avondje stappen in Groningen. Fantastische avond, geen spijt. Maar €50 om hem te vervangen vond ik te veel van het goede dus ik heb bijna een jaar rondgelopen zonder. Ik ben 23 maar blijkbaar heb ik zo’n babyface dat ik nooit een fles wijn mee heb gekregen bij de supermarkt. Tijdens het uitgaan heb ik heel veel geluk gehad maar ik kon nooit naar een coffeeshop en bij sommige cafés mocht ik ook niet naar binnen. Het is echt heel onhandig om te leven zonder ID. Maar daar komt nu eindelijk verandering in!!! Maandag mag ik hem ophalen. Ik ga dan meteen een fles wijn halen bij de supermarkt om het te vieren.