Wat je even kwijt wilt #9

Ik ben met mijn vriend Ed edd n Eddy aan het herkijken, echt al dagenlang. En het is nu op een punt gekomen dat we al twee dagen in ed edd n Eddy GIFs aan het communiceren zijn :joy: En ondertussen vragen mensen of ik al aan kinderen denk en aan het stichten van een gezin, huis kopen etc.

Goed bezig haha

29 likes

Love deze burgerlijkheid. Geniet ervan.

2 likes

Was om 10.00 uur al thuis en had alle boodschappen en andere aankopen van deze week al gedaan.

4 likes

De vriend van n vriendinnetje, heeft 2 instastories achter mekaar dat hij aan het rijden isā€¦
Heb echt de neiging om ze naar de politie te sturen.

Achterlijke en dan ook nog zeuren dat men niet op de spitsstrook rijdt.

2 likes

Ik ben echt te oud voor feestjes. :frowning: #ouderdom #confronterend
Maar het was wel mooi.

6 likes

Jup! Zie dat bij mijn collegaā€™s ook en een lol dat ze hebben.
Het boeit trouwens niet of het wijf een lillik gezicht op heeft, als het lichaam maar ā€œgeilā€ is.

Filmpjes doen ze ook regelmatig delenā€¦ Svetlana die aan het douchen is bv.

Hahahaha love deze reactie.
Alleen mijn vent gaat niey vreemd, kan ik dan wel daarheen?

2 likes

Ik was laatst ergens en had mijn lenzen in gedaan ipv mijn bril op.
Kreeg ik de opmerking dat ik er mooier uitzag zonder bril.
Que?
Vind mijn bril me goed staan en wat is dat voor vage opmerking?

3 likes

Vind dat soort opmerkingen zo stom, waarom zou je zoiets onaardigs zeggen? Wat had je teruggezegd?

1 like

Ik snap dat dus ook nooit zo goed.
Niet heel veel want ik had ff wat verwerkingstijd nodig voor die opmerking.

Ja snap ik, en je kan er verder ook niet zo veel mee :roll_eyes:

Haha
Die houden we erin :joy:

3 likes

Ohh zo irritant is dat. Niks van aantrekken hoor! Een deel van mijn schoonfamilie komt ook altijd aan met van die complimenten die eigenlijk gewoon verkapte beledigingen zijn. Ik heb een poos groen haar gehad en nu is het donkerblauw. Ben ik daar pas op een verjaardag, ā€œoh wat mooi je haar zo, veel mooier dan dat groen!ā€ Ja leuk dat je me nu een compliment geeft maar je beledigt ook mijn past self van het afgelopen half jaar :upside_down_face:

5 likes

OMG vandaag zag ik in de spiegel ineens dat mijn borsten gaan hangen???

4 likes

Die herfstbiertjes waar ze nu reclame voor maken lijken me super lekker. Toen ik net in de winkel kwam zag ik dat er wel 100000 soorten waren :cry:

Voor iemand met keuzestress om alles (lees: besluiteloos) is dat toch niet te doen.

Welke kunnen jullie aanraden?

Ugh, vervelend is dat hĆ©, wanneer je echt het verval ziet :sob: Ik ben 30, en verleden keer zwaaide ik en toen zag ik tot mā€™n grote schrik dat het vel onder mā€™n arm een beetje begint te hangen :scream: Heb maar snel mā€™n work-out schema opgepakt

3 likes

Ik heb mn vriend gedwongen om straks met mij naar de stad te gaan en nieuwe schoenen te kopen. Al zijn schoenen zijn kapot en het kan echt niet meer. Heel veel zin in :blush:

haha wat vinden jullie hiervan?
het klinkt als een statement van banksy, wel lullig voor de koperā€¦ :flushed:

27 likes

Geniaal haha

2 likes

Ugh mijn 2e baan heeft me wƩƩr niet ingepland voor volgende week. Morgen maar eens langsgaan en vragen waarom. Vind dit vrij vreemd.