Ik ben 29 met hetzelfde probleem. Ik ben ook naar de dermatoloog gegaan. Duurde wel 300 maanden voor ik er terecht kon (nouja, eerder 3) en net op dat moment was m’n huid iets rustiger, zul je nooit anders zien, haha. Maar ze heeft me een aantal dingen gegeven. Er lijkt nu wel verbetering in te zitten. En anders ga ik terug. Gewoon doen, lijkt mij! Ik word er ook onzeker van, zeker als mensen die me leren kennen, zeggen “oh, jij ziet er veel jonger uit dan je bent”. Dan denken ze dat dat een compliment is ofzo, maar denk ik alleen maar “ja, als een 16-jarige puber met puisten”.
Omdat de meeste tegenwoordig hun telefoon gebruiken.
Voel me net weer 16 jaar oud met mijn eerste Ipod
Ik heb 8 gb maar goed hij was 12.50 dus mag niet klagen.
En ik kan gelukkig een micro sd erin stoppen
omg!! Kom er net achter dat twee deuren naast m’n hotel in Rome een Sephora zit, wooooehoe
Ik merk soms dat ik wel veel zin heb om iets gezelligs te doen, maar niet per se met sommige vrienden. Zou het soms best leuk vinden om naast de hele groep wat mensen te kennen. Waar koop ik nieuwe vrienden?
Hier?
Ik ben om te kopen met wat chippies
Haha oh god wat erg… misschien was het wel gewoon een onflatteuze foto .
Nou het dubbele gevoel van geboorte kindje van beste vriendin en aankomend overlijden van opa van m’n vriend is ook omgeslagen.
M’n beste vriendin is gisteravond bevallen, maar er is vanalles mis; inwendig aan de slokdarm en uitwendig met haar armpje. Ligt op de intensive care en wordt na het weekend geopereerd, zo hard hopen dat het kleine meisje het allemaal gaat redden
Dit gun je niemand, vind het zo ontzettend erg voor hun. Ze verwachtten een gezond meisje en dan blijkt het toch niet goed te zijn.
Beter toch? Die batterij van een mp3-speler houdt het ook nog eens een stuk langer vol dan de telefoons van tegenwoordig!
Oh wat erg zeg
Ja echt heel heftig
Lekker bush craften
@Electric Jeetje wat heftig, helemaal als ze er niet op voorbereid waren. Ik hoop met je mee dat het uiteindelijk allemaal goed komt met de baby!
Lekker een dagje met m’n broer wezen shoppen en gezellig samen geluncht.
Vind het altijd echt leuk om voor een man kleding te kopen. En fijn om hem weer eens te zien (hij woont in Duitsland dus zie hem te weinig )
Hier! Er is geloof ik een topic voor als jr iets wilt doen en niemand die je kent wilt/ mag haha mee. Dan kan je daar vragen of iemand mee wilt.
Ik wil voor vanavond lekkere snacks halen maar ik heb de laatste tijd zo vaak chips gegeten dat dat me een beetje begint te vervelen (wist ook niet dat dat kon, maar blijkbaar wel), echt irritant want nu moet ik nadenken over snacks en dat vind ik te veel moeite. Wat een struggles man man man.
Die kaasbitterballen schijnen geniaal te zijn. En anders nodig ik je uit in het nieuwe producten uit de supermarkt topic, genoeg inspiratie daar
Oh Jezus wat een nachtmerrie… ik help hopen!
Ik moest net mijn CV even weer organiseren en kloppend maken en toen was ik best wel trots wat ik ondanks alle operaties en toestanden nog heb gedaan naast mijn studie de afgelopen jaren. Er is zoveel competitie op de uni dat ik dat gevoel eigenlijk daardoor eerder nooit heb gehad.