Het zijn Zeeuwen, verklaard alles
Zou toch lekker gaan doen waar je zin in hebt! Kan je anders niet naar een lunchplek iets verder weg, dat je niet die mensen tegenkomt? Of allemaal lekkere spullen in huis halen en voor jezelf een uitgebreide lunch maken? Hou je dat vakantiegevoel ook nog een beetje vast
Ik ben vroeg opgestaan zodat ik in alle rust naar de stad kan
Omg zeg dat ze hun mossel moeten houden
Of zet zoutelande op
Ja potver ik wou dekens afpakken van mijn vriend want hij had weer eens alles gejat. Nu is hij op zijn rug gedraaid en snurkt hijā:sob:
Heerlijk is dat! Ik vind dat echt een mooi moment, dat de stad ontwaakt ofzo. En met dit weer is het helemaal heerlijk, ik hoop dat het zonnetje ook lekker bij jou schijnt.
Ik ben een UUR te vroeg op mn afspraak. Op zaterdagochtend
Maar gelukkig hebbie vegan koffie!
Dat is inderdaad echt een leuk paviljoen! Wat bizar dat het is afgebrand. Gelukkig zijn jullie wel op tijd weg geweest!
Ja het weer is echt heerlijk! Nu hopelijk nog slagen voor wat leuke dingen haha
Ja echt erg maar wel fijn dat je er nog lekker hebt gegeten!
Ik voel me echt geĆÆnspireerd vandaag. De zon schijnt, de blaadjes verkleuren. Alles ziet er zo mooi uit! Dus nu ga ik naar de stad om creatieve spullen te kopen. Heb echt zin om dingen te maken.
Ben jij met de mijne? Exact dezelfde situatie hier en ik ben precies zoals jij. Denk er verder ook zo over als @Janniebeton Heb helaas geen oplossing of tips voor je. Had ik die maar want dan voelde ik me zelf op momenten dat het weer gebeurt ook niet zo kut en onzeker en alsof ik een lelijke trol ben.
Weet iemand waar je online nederlandse afleveringen van Spongebob kan kijken? Ik vraag het voor een vriend.
Nee vind dit ook vet treurig en ik zie het best wel vaak hier langskomen en ben dan zo blij dat mijn vriend dit niet doet. Ik weet dat veel mensen denken ānah zo zijn mannen togā maar het slaat zo keihard nergens op. Zoān kinderachtig soort objectificatie, kijk deze vrouw is tieten + kont nou ik zou haar wel doen hoor . Maar goed ik doe het zelf ook niet want ik vind plaatjes van mensen die ik ken niet interessant.
Trouwens jouw vriend heeft toch helemaal geen tijd voor instagram en appen nu aangezien hij 24/7 jouw voeten aan het masseren is om zijn asshole gedrag tijdens jullie weekendje weg goed te maken?
Ik leef echt voor eten. Ik ben een paar uurtjes wakker en heb echt enorme trek in tomatensoep met veel room, shoarma en blokjes kaas.
Ik ben sinds donderdag verkouden en had gehoopt dat het vandaag wel beter zou zijn, maar helaas Ik zou vandaag op bezoek gaan bij mijn neefje van een week oud, maar nu durf ik niet goed want ik wil hem niet ziek maken natuurlijk.
Ik ben al bij de kapper geweest en naar de kaaswinkel en bakker.
Wie ben ik?
Zo nog naar een tuincentrum. Heerlijk burgelijk.
Tijd om naar Viva te verhuizen, keekie.
Omg wat erg zeg
Dat je haar niet uit bed getrokken hebt