Wat je even kwijt wilt #9

Nooo. Ik heb denk ik weer keel ontsteking ( Of komen die gore witte vlekken ook als je gewoon keelpijn hebt)
Ik kan wel janken want heb nog een trauma aan mn vorige keel ontsteking. Zo kut ook dat het weekend is.

1 like

Heel veel beterschap!

1 like

Ik heb de memo gemist dat Wordfeud tegenwoordig DE plek is om aan sex te komen.
Ik was alleen maar weer begonnen met spelen voor mijn oma van 82, niet voor al die gekke kerels :roll_eyes:

11 likes

Er komen net 2 Hollandse wijven de kamer op, het eerste wat ze doen;
ZEIKEN ZEIKEN EN ZEIKEN

Het zijn fervent travellers zeggen ze, al vaker in hostels geweest maar dan wel verbaasd zijn dat ze huur voor handdoeken moeten betalen, dat ze geen privé kamer hebben.
Of de douche warm water heeft of dat het een boiler is.
EN WAAROM ER MENSEN OVERDAG IN BED LIGGEN? Nou wijven spreek jullie later als de jetlag je komt inhalen.

Veeg me op hoor.

ZE GAAN VANAVOND NOG OP ZOEK NAAR EEN ANDER HOSTEL.

29 likes

Naar gedroomd :pensive: dat ik in de sportschool was en pull ups deed en dat een paar mannen daar mij ineens gingen pesten? Net zoals op de middelbare school, wtf
En niemand deed wat om mij te helpen en ik schreeuwde echt zo: doe dan wat!!!

En nu ben ik klaarwakker om kwart over 7 op zaterdagochtend

1 like

En de “zeiking” continued.
Ik schaam me soms echt om Nederlander te zijn door het gedrag van anderen.

3 likes

Beterschap lieve @Prettyprettyprincess

1 like

Mijn vriend zit de F1 kwalificatie te kijken, maar ik trek die stem van Olav Mol echt niet 's ochtends vroeg. Met z’n boem bats en z’n Teletubbie logica

4 likes

Hahaha ja pas ook op met wat je neerlegt hoor. Ik maakte een keer de grote fout om ‘wip’ te leggen.

3 likes

Snel paracetamol slikken, met zout gorgelen en thee met honing drinken!!

1 like

Het is maar goed dat niemand naast mij slaapt want jeus wat stink ik uit mn giecheltje

3 likes

Ik zou het wel overwegen, het is hier super mooi. Alleen je denkt wel dat je elke keer dood gaat bij die weggetjes :joy: de snelweg valt wel mee!

Ik zou het wel overwegen, het is hier super mooi. Alleen je denkt wel dat je elke keer dood gaat bij die weggetjes :joy: de snelweg valt wel mee!

Is het echt nog steeds de normaalste zaak van de wereld als je vent van 32 continu met z’n vrienden/collega’s via instagram “lekkere wijven” a.k.a alleen maar van die domme mokkels in bikini volgt en doorstuurt? Ik vind het zo fucking kansloos en waarom maakt mij dit onzeker?

1 like

Pas nu ik thuis ben voel ik me een soort van ontheemd? Iedereen doet weer gewoon zijn ding en nu moet ik de hele dag binnenzitten voor mijn gevoel? Ik wil eigenlijk gewoon lekker doorgaan met dingen alleen doen en vanmiddag ergens lekker gaan lunchen, maar hier in mijn eigen stad is dat toch anders ofzo? En voor de feestjes van vanavond en morgen + overmorgen ben ik weer afhankelijk van anderen. Mehh

Je wilt het niet geloven maar mijn huisgenoot was in slaap gevallen. Die mag die niet meer in de feestcommissie. Zit nu wel fris en fruitig op de fiets naar werk :joy:

5 likes

Ik zat al helemaal nepwimper klaar hé

2 likes

Ik vind het een beetje kinderachtig/puberaal. Van de middelbare school weet ik nog dat van die gasten dan “een lekker wijf” op hun achtergrond hadden, mag hopen dat ze ouder en wijzer geworden zijn. Het is ook kansloos, war willen ze ermee bereiken? Is niet alsof die vrouwen ooit binnen hun bereik liggen. Ik ben het dus met je eens en snap dat je je er onzeker van voelt.

Ik ben altijd vroeg op mijn werk zodat ik me in alle rust op kan maken, normaal gaat de muziek een kwartier voor opening aan, maar vandaag staat ie nu al aan Ă©n super hard. Moet nog wakker worden man, laat me met rust.

3 likes

Van die bedrijven die onder een factuur uit proberen te komen door te zeggen: ‘Ik heb de factuur (per mail) helemaal niet gehad.’ Ja, daaag, ik heb bewijs in mijn mailbox dat het verstuurd is. :joy: Net mooi een betalingsherinnering gestuurd. Overigens wel zonder extra kosten.
Ze probeerden onder wel meer dingen uit te komen met smoesjes, vandaar dat ik het niet geloof :wink:

3 likes