Nee, dat lijkt mij niet normaal. Hooguit een foto, waar je de belangrijke nummers bij hebt doorgekrast.
@mikselke @MevrWillem Dankjulliewel! Ja gaat al zo vaag allemaal ik durf eigenlijk niet meer maar ze stuurde eerst ook dat het niet hoefde en nu wel dus heb gevraagd waarom. Anders idd alle belangrijke codes maar wegstrepen
Griekse rode rijst! En tzatziki!
Nee, helaas misgegrepen!
Ik moet zo naar mijn moeder op de fietsā¦ beter is het dan even droog. Het is hier ineens vette kutweer.
Ik heb gister voor het eerst in 1000 jaar mijn nagels gelakt, maar ben nu aan het schoonmaken, dus alles gaat er net zo snel weer af
Het is megadruk in de gym op dit tijdstip, had ik niet verwacht. Gelukkig heb ik alle tijd, dus ik vermaak me gewoon met een paar apparaten tot ik t rustig genoeg vind in het krachthok. Gaat om 18.00 dicht, dus de meesten zullen iig om 17:30 wel weg zijn toch?
Ik heb echt een indrukwekkende ooglook gecreerd op mezelf, maar ik zit nog wel met nat haar in Mn badjas en ik moet de stad nog in om wat te kopen, goed bezig weer. Nu moet ik met dit mega overdreven hoofd de stad in
Ik ben zo verslaafd aan Storytel, luister boek na boek na boek. Irriteer me nu alleen zo erg aan mijn vriend bij elk moment als hij zijn mond open trekt en door het boek heen lult.
Dat heb ik met podcasts. Uren achter elkaar luisteren, heerlijk.
Ik verveel me en twijfel of ik niet gewoon alvast zal gaan eten.
Dat is zo rot! Ik heb mezelf nu ook geleerd dat als ik weet dat ik zulke dingen ga doen het lakken maar uitstel!
Ik heb eindelijk een middagje vrij en ik wilde graag een film kijken met een zak M&Ms erbij, maar ik kan op Netflix gewoon niks vinden wat me aanspreekt dus nu zit ik maar weer een herhaling van zondag met lubach te kijkenā¦ Anticlimax.
AMEN
Hoe heet dat ook al weerā¦ oke dit wordt een heel goed verhaal. Maar soms wordt er een beeld geschetst van een stad/staat in de toekomst die niet echt kan bestaan maar waarvan we dromen ofzo?
Een utopie!
Goed, ik wilde nieuwe schoenen bestellen. Maar nu ik erachter ben gekomen dat kylie Jenner het gezicht van de campagne is hoef ik ze opeens een stuk minder graag. Stom eigenlijk
Maaar (oprechte vraag) wat doe je ondertussen? Iets nuttigs? Of zit je op de bank gewoon te luisteren?
Hahaha ja dankjewel, je bent geweldig
Heeft iemand wel eens wat naar Weekday retour gestuurd? Hoe lang duurt het in de praktijk ongeveer voordat je je geld terugkrijgt (PayPal)?
Bij Monki duurt het altijd eeuwen en daar heb ik geen zin inā¦