Ben echt blij dat ik gestopt ben met drugs, nu “al” 5 maanden en het blijkt dat ik het gewoon niet nodig heb wat me weer sterkt in mijn wil om er vanaf te blijven
vannacht ook weer doorgegaan tot 7 uur met alleen bier en koffie, ben dan toch wel soort van trots op mezelf ofzo
Begin altijd te luisteren terwijl ik iets nuttigs ga doen zoals; schoonmaken/koken/fietsen/treinreizen/tekenen etc. Maar meestal is het boek dan zo spannend of interessant dat ik uiteindelijk luister zonder dat ik iets doe, dus letterlijk voor mij uit staar haha.
Ik kijk ook
Ik zou een statement kledingstuk kopen omdat het leuk is om herinnerd te worden dat je dat hebt gekocht met je eerste echte salaris, is toch anders dan een basic wit T-shirt
Haha ik voorspel een hoop dronken gewauwel
Ik ben altijd heel erg tegen het aanstellen van kerels als ze een beetje grieperig zijn, maar nu ben ik heel erg ongesteld en ik ga dood.
Een lekker vers volkoren zuurdesembrood. (en roomboter)
Oh god kan dat ja…
Je bent niet kut!
Ik vind het alleen al knap dat je extra vakken volgt en een bijbaantje hebt.
Snap dat je er rot om voelt, dingen niet kunnen om gezondheidsredenen is superkut! Je mag je ook kut voelen. Ik hoop alleen niet dat je je zo voelt,omdat je vindt dat je meer moet voor anderen. Want jij moet doen waar je je goed bij voelt.
En als dat niet is wat je zou willen, is dat super superkut.
Dikke knuffel
Pff ben vandaag eigenlijk helemaal vergeten te eten. Klinkt echt heel raar maar daar heb ik soms wel eens last van. En dan ineens krijg ik pas tegen de avond heel erg honger. Gelukkig is dit maar af en toe hoor. Dus ik ga zometeen maar een vette hap halen. Ik begrijp ook zelf niet waarom ik/mijn lichaam dat weer kan vergeten. Wtf. Volgens mij heb ik ook amper gedronken.
Ik vergeet ook heeel vaak te drinken. Eten helaas nooit hahahaha
Ik wil een goede robotstofzuiger, kan ik er 1 van 480 euro kopen?
Het gaat om de deebot ozmo 930,we hadden er 1 van 200 euro maar het was vet kut dat die 100 x hetzelfde stuk stofzuigde en daarna leeg was en mn halve huis nog vies.
- Tuurlijk
- Nee doe ff normaal
0 stemmers
Wat een ontzettend lief bericht! ik denk dat het deels ook is omdat het “moet” of hoort ofzo. Maar meh eerst maar beter worden
Sgoed, Wibi.
Die laatste twee tonen van het eerste stukje omg cringe
Wibi is te druk met Mickey Mouse om op te treden
Ja ik ook! Zelf lezen, geen probleem, ga er helemaal in op, maar als ik moet luisteren dwaal ik na 5 minuten af.
Je mag me altijd ook een pb sturen als je wil, he! <3
Ik herken alles wat je zegt😇
@Lentex ik zie jou heel vaak super lief reageren dat iedereen jou een berichtje kan sturen als ze het moeilijk hebben maar denk je ook een beetje aan jezelf? Want jij hebt het ook niet makkelijk. Neem niet teveel hooi op je vork.