Wat je even kwijt wilt #8

Er werd net aangebeld en daar stond een bezorger met een eeenorme bos bloemen. Hahaha mijn reactie, die man moest zo hard lachen. Ik had echt geen idee van wie of wat ze konden zijn maar het is van mijn werk om me te bedanken voor de training die ik afgelopen donderdag heb gegeven :heart_eyes:

66 likes

Mijn vriend is terug nadat ie 5 dagen is weggeweest en ik moet zo aan hem wennen haha. Was zo lekker rustig thuis en nu kan ik niet rustig een serie kijken want hij tettert er doorheen. En met slapen al helemaal. Wat maakt die kerel veel geluidjes als ie slaapt :sweat_smile:

8 likes

Haha.
Verschil moet er wezen!

1 like

Ik heb echt een heerlijke verveeldag vandaag. Was echt heel lang geleden.

6 likes

Hahah dit doet me denken aan toen ik in Tate Modern was. Ik had daar afgesproken met een goede vriendin van me die in Engeland woont en ik op dat punt al… 1,5 jaar niet gezien had ofzo? In elk geval behoorlijk lang niet. Dus wij proberen rustig door dat museumt e lopen maar we hadden ZOVEEL bij te kletsen dat het gewoon niet lukte echt meest kutte museumbezoekers ooit.

Toen hebben we daarna nog wel ergens fijn kunnen chillen, ik geloof dat het een koffiezaak was die Leon heette oid. Misschien kun je daarnaartoe verhuizen :stuck_out_tongue:

1 like

Same! Houd van grijs en regen, vind dat zo knus :heart_eyes:

1 like

Goed ik ga even actief worden. Lig al 2 uur op de bank…

2 likes

Goed weer ook voor!

1 like

Heerlijke chilldag. Beetje tv kijken, beetje forummen, beetje werken en voorbereiden.
Had echt ff een vrije dag nodig. Heel hard.

3 likes

beetje laat maar @Unquestionable @George @pastelzwart @lijnewiets nog bedankt voor het aanbieden van jullie zegeltjes, al was ik al voorzien, ik werd er helemaal blij van :grinning:

moet zo nog werken :roll_eyes: echt vervelend zo aan het eind van de middag nog

2 likes

Was gisteren in de stad en ik zag echt 1000 rains jassen/vergelijkbare. Heb we zelf ook 2 (dik en dun), dus ben meer dan schuldig. Maar vind het wel heel veel!

Mijn vriend heeft vanavond een of ander kampeer feestje met zijn collega’s. Hij had al gezegd dat hij niet bleef slapen daar (wat ik heel fijn vindt, al zijn collega’s zijn meisjes), omdat hij dat ook niet fijn zou vinden als het andersom geweest was.

Nu komt er dus waarschijnlijk ook een collega waar ik echt een hekel heb pfff blehhh.

Ik schaam mij echt kapot hahah… ik had een aantal pakketjes besteld die bezorgd werden via DHL. En ze kwamen dus allemaal een andere dag en iedere dag was het dezelfde bezorger :sweat_smile::sweat_smile: Vandaag moest de beste man er zelf om lachen, oeps!

Aaaaawh jemig! En gelukt uiteindelijk? Ik heb kaartjes voor op een totaal andere dag dan gewenst, maar heb ze uiteindelijk wel! :blush:

Ik voel me best vaak kut dat ik niet werk. Ik heb wel een bijbaantje maar dat is flexibel en vooral actief voor ongeveer 4 maanden per jaar. Ik weet ook wel waarom ik niet werk, want ik kan het nu even niet aan vanwege gezondheidsredenen, maar alsnog vind ik dat zo’n stomme reden. Iedereen werkt en al het extra’s wat ik doe is extra vakken volgen, maar ik ben gewoon te zwak om te werken nu ofzo? Waarom ben ik zo kut :disappointed:

2 likes

Ik begrijp een beetje hoe je je voelt. Ik heb zelf vanwege persoonlijke omstandigheden een poosje niet kunnen werken en ik voelde me echt nutteloos. Maar je geeft zelf al aan dat het niet gaat, neem het jezelf vooral net te veel kwalijk. Sorry als het overkomt als een denigrerend ‘komt goed sgatje’, zo bedoel ik het echt niet.

1 like

Gelukkig studeer ik nog wel dus ik doe niet helemaal niks, maar als ik andere studenten hoor dat zij wel veel werken dan denk ik “dat wil ik ook!!!” maar ik kan het niet aan, en dan erger ik me daar weer aan want dan voel ik me en stom en nutteloos en zwak.
Maar dit heb ik ook met sporten want dat mag ik nu ook niet, ik ben zelfs zo ver dat ik met iemand mee wilde om te hockyen en ik heb een hekel aan hockyen.

Zijn hier mensen met ervaring met airbnb in het buitenland? Is het normaal dat je je paspoort moet sturen haha

Heb ik nooit gehoeven. Dat je een functionerend account hebt op airbnb betekent dat je dit al via airbnb zelf hebt laten goedkeuren. Ik zou het niet doen

1 like

Ik zat op 80 minuten en toen was het uitverkocht! Commentaar over dat je telkens overnieuw in de wachtrij werd gezet en het telkens langer duurt. Ik heb helaas ook misgegrepen, jammer.