Wat je even kwijt wilt #8

Niet lang hellen Ivo bellen

Dat snap ik dus nooit he. Ik weet dat de situatie in nl anders is qua studentenjobs maar iedereen vond het altijd heel vreemd als ik zei dat ik moest gaan werken op een. Zaterdag door het jaar. Dan zag je heel vaak dat de rest gewoon op kot bleef zuipen, vakantie vol reisjes en misschien een paar weken bij de zaak van de papa.

Jobhoppers snap ik al helemaal niet, hebben zulke mensen dan niet door dat dit of een vreemd cv geeft of een gapend gat? En als je dan gaat hoppen in dezelfde streek en sector krijg je ook weer een reputatie natuurlijk

2 likes

Ships ahahahahah

1 like

Ik word echt niet goed van de pushberichten van nieuwsapps. Nu bijvoorbeeld over een brand met vier doden. Verschrikkelijk maar waarom is dit een pushbericht? Nu krijg je alleen maar van die sensatie erover. Ik ga het uitzetten, heb me er nu wel lang genoeg aan geërgerd.

4 likes

Ja ik heb mijn bijbanen sowieso maar heel kort er op gezet, uiteindelijk is het toch het portfolio waar bij ons naar gekeken wordt dus dat is anders lijkt me.

Vind het echt vaag dat mensen commentaar geven. Waar je zou moeten gaan werken. Dan nog haha. Jezus. Vinden. Ze het dan ook raar als bijvoorbeeld in Amsterdam werk zou hebben maar bewust op afstand gaat wonen?

1 like

Eens, daarom volg ik het nieuws niet meer. Het is 24/7 en daardoor krijg je van dat sensatienieuws. Ik lees aan het eind van de week altijd ff bij als het nieuws al “oud” is en iedereen zn plasje er al op heeft gedaan. Ben ook veel meet geïnteresseerd in de achtergrond van nieuws, de context, en dat ontbreekt juist in al dat Breaking News gedoe.

5 likes

Verdomd, ik ben helemaal vergeten om op zalando te kijken terwijl ze topshop in de lounge hebben en ik graag jamie jeans wilde bestellen, nu hebben ze mijn maat niet meer :disappointed_relieved:

Dan maar wachten tot glamour day

Ja precies! Ik lees ook liever verdieping en opinie. Ik kan ook helemaal niks met van die hysterische liveblogs over code oranje ofzo. Maar aan de andere kant ben ik er wel zo eentje die “graag” snel hoort over wereldschokkende dingen, maar daar kun je uiteraard niet op filteren.
@ladygodiva je kunt bij nu en NOS wel sport apart uitzetten bij notificaties! Dat scheelt alweer.

1 like

Weet je wat volgens mij heel goed zou zijn, als je je wat minder druk zou maken om wat anderen vinden/doen. Dat scheelt een hoop frustratie. Schijt aan wat zij zeggen of doen.

38 likes

Ik heb dit soort ook wel eens gehad. Rond mijn oogleden en voorhoofd. Toen bleek dat mijn huid bacterien uit balans waren. Ik kreeg toen een creme van de dokter, ik weet alleen niet wat voor creme meer.

Ze dachten aan een combinatie van eczeem en hooikoorts.

Ik heb het opgegeven. Hij was gezakt naar 105 minuten, maar toen had ik geen kans meer op alle favoriete data (ik heb een paar uitgevinkt waarop we niet kunnen) dus ja laat maar :stuck_out_tongue: Jammer maar ach! Wat voor commentaar is er op twitter?

Ik heb dit zojuist op de markt gekocht voor 9 euro. Lof de markt

2 kilo nectarine
1 kilo druiven
2 bossen lente ui
4 pakken citroen gras
Halve kilo pepertjes
2 appels

31 likes

Ben toch maar rond beginnen gaan

11 likes

Ik ben echt heel enthousiast over de oneplus 6. Oprecht de fijnste telefoon die ik ooit heb gehad.

1 like

Kom ik aan met mn AH fruitbakjes waar misschien 12 schrale stukjes fruit in zitten voor 3 euro ofzo en ik vaak niet eens op eet.

2 likes

Loop ook langs die Artist Room van Jenny Holzer.

Vast insta-waardig :crazy_face:

1 like

2 blaren rijker (die ik met lopen niet gevoeld heb) en morgen zeker weten spierpijn.
Maar goed ! Ik ben weer thuis :muscle:

4 likes

Ja heb ik. Wat vind je er niet fijn aan?

Ondertussen lees ik al 5 uur geïnteresseerd je berichten vanuit dezelfde houding, in mijn roze fleece badjas en heb ik nog steeds niet de kracht gevonden om koffie te zetten.

16 likes

Ik was even vergeten dat ik geen dunne sokken in mijn docs aan kan. Heel mijn voeten kapot en ik moet nog 2 km :sob: