Zo kut zulke mensen. Herkenbaaar ook.
Je hoeft j e niet schuldig te voelen, echt niet. Hun fout, hun gemis.
Knuffel
Zo kut zulke mensen. Herkenbaaar ook.
Je hoeft j e niet schuldig te voelen, echt niet. Hun fout, hun gemis.
Knuffel
Happy birthday!!!
Ben je het nog aan het proberen? Ik lees op twitter heel veel commentaar haha
Ik heb met veel geluk 3 kaarten weten te bestellen. Ik zat met laptop, ipad en telefoon en ik werd er overal steeds uit gegooid door een foutmelding. Die website werkt gewoon totaal niet…
Mazzel, leuk! Ik kom telkens in de wachtrij en moet dan alleen maar langer wachten. Beetje vreemd. Ach ja, pech!
Ik denk dat je, onlangs lange wachtrij, nog wel kans maakt op kaartjes. Omdat het zo lang duurt voordat alles verkocht wordt. Iedereen krijgt namelijk veel foutmeldingen zag ik op facebook. Dus als je de tijd hebt zou ik lekker achter je laptop blijven zitten. En als je er doorheen komt en je krijgt nog een foutmelding, de pagina refreshen of terug naar de vorige pagina, anders kom je weer opnieuw in de wachtrij.
Slim! Ik heb nog een uur, dan moet ik weg haha
Succes! Wil je een specifieke datum?
Nee, maakt me niet uit! Moet nog 327 min wachten. Lijkt snel naar beneden te gaan (net nl nog 409 min) en er staat dat ik nog een grore kans maak haha. Dus dat wordt baby uit bed halen en verschonen met telefoon in mn hand haha
Ahh lekker, ships!
Oké soms word ik wel echt een beetje moe van mijn leven. Nu heb ik weer blaasontsteking
Laten oprekken bij de schoenmaker! Kan met de meeste schoenen wel.
27 km in 4 uur en 3 kwartier.
Tijd voor een massage.
Gelukkig staan die er ook!
Ik ben helemaal naar het Tate modern gegaan, nu zit ik hier te loungen omdat ik echt geen zin heb om rond te wandelen wegens pijnlijke voeten. Ik ben geneigd om terug naar station te gaan en wat uren in de Starbucks te zitten tot ik mijn trein heb.
Eigenlijk zou je een elektrische rolstoel moeten kunnen huren in gigantische musea als deze. Gat in de markt.
Klinkt eerder alsof je vriendinnen überhaupt het nut van een bijbaan niet in zien. Het klinkt nogtans een goede plek voor je.
Ik zeg van elke hond die we thuis hebben altijd dat 't de liefste hond ooit is, maar nu is het echt echt waar. We hebben dit mormel sinds maart (ik heb er toen ook een foto van geplaatst op egf) en hij is zooo lief. Als ik thuis kom springt 'ie tegen me op en dan blijft hij zo staan om met me te knuffelen, hij komt altijd bij je liggen als je 'm roept en dan kruipt 'ie tegen je aan en gaat half op je liggen, als hij je ziet aankomen en hij denkt dat je hem gaat aaien maakt het niet uit waar hij staat, hij laat zich gelijk vallen (zoo vaak tegen een kastje aan) om op z’n rug te liggen en hij is zo lief met alle andere honden en met kindjes en hij vindt iedereen leuk
Hij is wel heel vies lomp en hij eet uit de vuilniszak.
Ja kan ook met leren schoenen! Kost maar een paar euro. Ik heb dat met best veel schoenen gedaan omdat ze opeens allemaal niet meer goed zaten.