Ik snap dat je je rot voelt maar om dat andere meisje nou meteen een slet te noemen…
Troost je… ik 377
Ik sloot aan met ongeveer 300 en het is al opgelopen naar 372 en nu is de rij gepauzeerd.
Het is mijn lievelingsweer
Ik dacht er helaas te laat aan. Hoop zo dat het alsnog lukt… maar je mag er 6 kopen dus vermoed dat ik pech heb
Ah Beterschap
Ah sorry maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt, wat kan toevallig zijn?
Ja ik ook
Ik zit nu op het station te wachten op een vriendin om dan de Eurostar naar Londen te nemen en haar helpen te verhuizen naar Londen. En ik ben opeens vet emotioneel haha. We hebben wel vaker in andere landen gewoond en Londen is mega dichtbij maar dit voelt zo definitief? Ik weet dat zij mega zenuwachtig is dus moet mijzelf ff hervatten anders wordt het een heftig weekend haha
Ik ga vandaag uithelpen bij een bedrijf, zoveel spijt dat ik ja heb gezegd, heb echt een dagje relaxen nodig, dat is al zo lang geleden en komt er de komende week ook niet van
Ik altijd met m’n “goeie gedrag”, buh.
Ik sta ineens op 420 minuten
Ik heb gisteren als een soort trol achter mijn laptop zitten werken en nu heb ik hele irritante zeurende nekpijn. Goed bezig
Ik wilde me alvast een beetje voorbereiden op de glamour shopping day maar er doen gewoon bijna geen webshops meer mee? Zelfs h&m niet…
Oke ik heb zo iets grappigs gevonden. Ik ging even kijken of sen winkel centrum morgen open is. Maar bij google kun je tegenwoordig vragen stellen/beantwoorden over een locatie. Staat er bij dat winkel centrum een heel verhaal over een rollstoel lift.
( het grappigste aan dit verhaal is dat ze daar overal van die roltrappen zonder trap hebben zeg maar waar je met rolstoel op kan)
Gefeliciteerd😚
Ik vond het ook al weinig, of weinig leuke/bekende winkels in ieder geval! Nou was de laatste keer dat ik daaraan mee deed wel een jaar of tien geleden dus ik kan niet heel goed vergelijken, maar ik had wel het idee dat het meer was.
Op zich niet slecht want ik had me voorgenomen meer fair/duurzame kleding kopen en die doen sowieso niet echt mee aan dit soort dingen geloof ik.
Ik hou het eigenlijk altijd wel in de gaten, maar het werd snel minder de afgelopen jaren. Misschien is dit een teken dat ik ook wat bewuster moet shoppen
Iemand had laatst zo’n statusupdate op whatsapp geplaatst. Dat ie aan het motorrijden was, hij had geen pak aan. Ik vroeg waarom niet, ja hij had dan niet zoveel met een motorpak. Wtf is dat voor achterlijke mening. Tuurlijk als je tegen een boom aanknalt ofzo ben je sowieso de lul, met of zonder pak. Maar vaak gebeurd het juist dat je uitglijdt bij te hard remmen en met een pak ligt je huid iig dan niet compleet aan flarden.