Hoezo ben ik op dit tijdstip wakker? Ben ook gewoon uitgerust voor mijn gevoel… Zelfs op werkdagen ben niet zo vroeg wakker
Succes!
Ja, ik las dit bericht maar ik snap het niet. Hoe kan je nou per ongeluk 3500+ brieven versturen? Is dat geen handwerk meer? Ik neem aan dat de huisartsenpraktijk überhaupt niet snel 3500+ brieven rondstuurt.
Waarom kan ik nu niet meer slapen. Het is gdvrdmm zaterdag.
Nu ben ik maar herfstoutfits aan het creëren. Maar dit is moeilijk. Kan me niet meer herinneren hoe ik dingen 2 jaar geleden combineerde.
Vorig jaar droeg ik iedere dag chillbroek met trui, andere chillbroek met vest of pyjama.
Ik ga ontbijt op bed n voor mezelf en gtst vooruit kijken voor de hele week
Lekker burgerlijk genieten van mn bed (matras he, want ik heb nog altijd geen bed hahahah)
Succes!!
Ruim 10 km gelopen al en ik zit in de groep van de eerste 10!!
Goed zeg!! Succes en veel plezier
Ik moet vandaag ‘werken’
Echt geen zin
Vanavond ga ik uit met mn collega’s/vriendinnen en mn buren van 3 verschillende appartementen gaan ook mee lacheeeee zo fijn dat niemand moeilijk doet en gewoon lekker meegaat ook al kennen ze elkaar niet
Er is ten minste iemand blij dat het nu een stuk kouder is. Mijn konijn heeft sinds 7 uur vanmorgen allemaal sprintjes getrokken door mijn appartement. Ik ben moe haha
Ik heb vorige week mijn wimpers laten liften en verven. Vorig jaar ook gedaan maar was toen niet helemaal tevreden en nu nogmaals want ze gebruikte andere spullen. Ik was in eerste instantie blij met het resultaat maar nu n week later is de krul al veel uitgezakt (vind ik) en zie ik eigenlijk weinig verschil… maar om dat ze nou te mailen vind ik eigenlijk ook stom
Ik weet niet goed wat het juiste topic is voor deze vraag, ik ben op zoek naar een huurwoning, sociale huur sta ik pas sinds vorige week ingeschreven dus daar verwacht ik voorlopig niks van. Ik zoek iets in een straal van 60km rondom Zwolle dus dan zit ik in een paar provincies. Hebben jullie tips voor een goede overzichtelijke site? Sommige zijn betaald, is dat het echt waard?
Een grote huisartsenpraktijk kan prima 3500 patiënten hebben die ze willen oproepen voor de griepprik, ik mag hopen dat dat geen handwerk meer is en als er dan ergens in het proces van adressenbestand uit het patiëntendossier exporteren naar drukken op een envelop een foutje sluipt ben je zuur.
Ik verstuurde wel eens veel post (maar dan wel handmatig) en als ik meer dan een paar honderd etiketten maakte ging hij altijd ergens halverwege een naam overslaan en dan dus alle daaropvolgende namen boven het adres van degene boven hen in de lijst zetten, hopeloos
Nee
Gaat iemand weg zonder afscheid, is het ook niet goed… (voor de zekerheid: grapje!!1!!!1!111!!!)
Maar ik kan me wel voorstellen eigenlijk dat als ze de reactie(s) daarop zo vervelend vond, ze niet de behoefte had om nog hier te komen. En dat dan dus zonder dramatisch afscheid heeft gedaan En ik zou het inderdaad wel een beetje wantrouwend vinden om te denken dat zij dan ook een persona zou zijn, iemand kan ook gewoon een andere mening hebben over iets en daarnaar reageren.
Hahaha mijn vriend ging vanmorgen door z’n rug en eigenlijk was het al over nadat ik hem onder een warme douche had gezet. Zegt ie: ‘Zo, ik denk dat ik nu weet wat jij voelde bij je bevalling!’
Ik denk het ook vriend.
Over wie gaat het ?
Jeetje wil kaartjes voor Jochem Myjer bestellen, binnen 1 seconde geklikt: nog 85 minuten wachtrij?!