Zonder te spoileren, ik vond het niks uiteindelijk maar misschien ben ik zuur. Heb verder ook niemand gehoord over die scene maar ik vond het gewoon raar en niet kunnen.
Ja,
Samenvatting
uberhaupt vind ik het hele plot echt not done met de catfishing, maar dat er letterlijk dan een persoon gewisseld wordt terwijl je denkt het ene meisje te zoenen, dat vind ik wel een stap verder gaan.
De trailer leek me wel oke, maar ik ben echt hard aan het afknappen op de film verder, ja.
Huh maar het is een film? Lol
En bij zulke films moet je ook niets verwachten. Zo’n film waarvan je in de eerste minuut al weet hoe het gaat eindigen. Hou daar wel van soms
Ja, maar ik vind het idee erachter dus niet oke, daar maakt het toch niet voor uit dat het een film is?
En ik vind soms dat soort films ook heel leuk en soms is voorspelbaar ook heel leuk, maar dan denk ik dat idd To all the boys I’ve loved before toch meer mijn ding was ;p
Ik ga woensdag misschien lipfillers nemen. Ben nog een tikkeltje aan het twijfelen.
Nee ik vond dat ook vrij raar…
en
Als het twee jongens waren geweest die dit bij een meisje zouden flikken was het vast wél een probleem geweest + ik vond sowieso dat Sarah er veel te makkelijk vanaf kwam met wat ze allemaal had geflikt. Die guy vergaf het haar zó makkelijk. Ze had wel even flink door het stof mogen gaan. Maar: vond het wel een leuke film.
Die met Chloe Moretz? Die heb ik ook gezien, vond ik wel interessant!
Ja vond ik ook goed! Had ik volgens mij ook al gepost in dit topic
Nog even klagen maar oh mijn god doen mensen oprecht quotes van schrijvers/filosofen/weet ik veel quoten en dat hun dochter dan raadt wie dat gezegd/geschreven heeft want mijn god wat irritant hahah
Ik twijfelde vandaag of ik mn pony wilde laten knippen, maar heb het toch gedaan want was toch wel heel lang. Nou gvd ze deed iets fout en om het te fixen heeft ze mn pony maar recht geknipt en het is zo fucking lelijk he. Prima geknipt hoor maar een rechte pony staat mij totaal niet en ik moet elke keer lachen als ik mezelf in de spiegel zie want ik zie er zo dom uit
Echt fijn dit
Gelukkig kun je eron lachen
Flauwwww sorry
Het is meer een hysterische lach dus het helpt me niet mezelf minder belachelijk te maken haha
Gelukkig wordt het al kouder dus kan ik mn ravenclaw beanie weer uit de kast trekken
Haha, en anders ergens een haarband zoeken
Of schuifspeldjes.
Ik vind dit echt een super rustgevend filmpje op de een of andere manier
Jaaa, peaceful cuisine! Zo fijn om dat te kijken!
oh stom dat je dit nu pas zegt! Ik heb vooral verkend om een beeld van het complex te vormen, zoals ik gisteren ook over V&A schreef maar hopelijk kan ik snel eens terug gaan in ieder geval
Grr. Mn lamp gaat net kapot.
FF LATE NIGHT.