Wat je even kwijt wilt #8

Ik vind het vooral irritant omdat ze altijd van die afgezaagde zeiknummers gaan spelen of kerstliedjes. :stuck_out_tongue:

3 likes

Haha, die filmpjes heb ik ook een hekel aan. Maar ik vind het dan wel weer gezellig, het verbroederd een beetje ofzo. Ligt er denk ik ook aan waar de piano staat, vind hem op Utrecht CS best oké staan, die kun je nog vermijden. Maar in Zwolle staat ie midden in de hal en galmt het het hele station door, da’s wat minder.

2 likes

@TantePollewop ik zal speciaal voor jou een keer vader jacob spelen op het station.

Oh ik weet niet waarom ik nu op jou reageer @SpeedOfSound . Maar post lekker wat jij wilt hoor. Als het jou helpt om over de veranderigen in je leven te praten dan is het goed toch.

1 like

4DA6562B-1205-4654-B400-FE3CC67A350F

8 likes

Ik ben in een emotionele bui en ik lig op de bank met thee en chocola en moest net keihard huilen bij een ABBA liedje.:roll_eyes:

4 likes

Ik wil dit. NU

2 likes

Ik ga heel onverwacht de Dam tot Dam by Night rennen over 20min. Schoonzus had niet zo’n zin meer met dit weer, dus ik ga nu samen met mijn broer. Hoop echt dat het een beetje te doen is in de regen :joy_cat:

14 likes

Ik huil even. Ik ben een gloednieuwe Lush shampoobar kwijt :cry:

Het zal ook niet de eerste keer zijn dat we daar voor dichte winkels staan haha.

Ja, ik zag een lus om haar rechterpols maar voor de rest leek het inderdaad niet beveiligd :fearful:

1 like

Lief! <3 Doe ik hoor, meestal tenminste :innocent:

Ik ben die film van Sierra Burgess is a loser aan het kijken op Netflix en er komt nu een scene voorbij en ik vind dit echt niet oke, maar denk dat er in de film heel licht over gedacht gaat worden

Welke scene?

1 like

Ik gooi het even onder een spoiler

Samenvatting

Die scene op de parkeerplaats dat Veronica en die knul praten na die date, en dat Sierra dan onder de auto vandaan komt wanneer hij haar wilt zoenen en hij dus met Sierra zoent en niet met Veronica en dat niet weet omdat hij z’n ogen dicht moest houden. Ik vind dat echt niet oke.

3 likes

Ik ga op vakantieeeeeee!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

11 likes

In het kader van uitrusten/bijkomen/voor jezelf zorgen :hugs:

3 likes

Wow ja ik vond dat ook niet helemaal kunnen?

Huh ik vond naar niets schokkends aan? Wat mis ik haha
Sowieso daar ging de film ook gewoon over

Ben de film nog wel verder aan het kijken, maar heb er niet heel veel zin in. Het is ook echt heel voorspelbaar aan het worden, vermoed ik.

Ugh, vond die film helemaal niks. Heb To all the boys meteen daarna nog eens opgezet om dat gedrocht uit mijn hoofd te verbannen.

5 likes