Omg ja!
the fuck, schaven ze over de lange kant van het kaasblok?? Ik heb die reclame volgens mij wel gezien ooit, maar het is me nooit opgevallen maar huhhhh, dat heb ik nog nooit iemand zien doen.
wat. de. fuck. Maar hetisook echt totaal niet logisch gewoon, en ze BEGINT EEN CENTIMETER VANAF DE RAND MET SCHAVEN.
en @Lentex het ziet er echt nog dommer uit als ik het naar achter schuif haha. Mn voorhoofd is lelijk en het is echt dit effect:
Ik kwam vandaag terug van vakantie en vond een brief in m’n brievenbus dat m’n huurcontract niet verlengd wordt. Zo kut, dit wordt (serieus) de tiende keer dat ik op zoek moet naar een huis in fkn Amsterdam waar alles veel te duur is en je met 100 mensen een minihuis staat te bezichtigen :’(
Ik denk dat aan afgeknipte pony zelfs beter is
Ik vind bij sommige mensen baby bangs wel heel goed staan. Ik heb ergens een plastic nep pony van aliexpress liggen.
tbh heb ik die sommige mensen dus nooit ontmoet
@Insouciance @HvO ik ben dus zo iemand die altijd over kant 2 schaafde, mijn moeder deed het altijd zo maar toen ik met werk ging mee eten ongeveer 2 jaar geleden kwam ik er dus achter dat dat echt raar is? En dat de meeste mensen (eigenlijk iedereen) over de korte kant schaaft? Ik voelde me zo dom toen en durfde ook echt geen kaas meer te schaven iedereen keek me raar aan haha
Ik vond het een vriendin van mij heel goed staan. Maar zelf wil ik nooit meer een pony na 10 jaar er 1 te hebben gehad die ging altijd rechtop staan als een soort fututistisch afdakje.
Een vriendin heeft gisteren een ingesproken slaapliedje voor mij achtergelaten via Whats.app.
Niet gedacht dat er iemand nog ooit een slaapliedje voor mij zou zingen. Was echt ontroerd
hahahaha wel handig voor regen in je ogen denk ik
Ik ben er trouwens achter waarom ik deze pony zo erg vind. Het is namelijk echt top geknipt en eigenlijk super leuk, maar in combinatie met mijn hoofd zie ik er nu uit als een man die een pruik op heeft
N.a.v. al het gepraat over accenten: ik vind het keileuk dat Erik Dijkstra nu Per Seconde Wijzer presenteert mét accent (ookal is het iets afgezwakt)!
Hi bitches,
Een maand geleden ofzo had ik besloten dat ik niet meer wilde forummen omdat ik zo erg in de put zat en er was opeens een familie crisis. Ik wilde die negativiteit niet kwijt op het forum omdat ik me heel erg schaamde. En niet wil dat iedereen denkt dat ik een of andere sneue loser ben. Maar ja, ik mis jullie zo erg en ik was toch de hele tijd aan het meelezen. Dus kan net zo goed terug komen. Dan maar een tikkeltje negatief en als een sneue loser. Dit is mijn versie van een reverse afscheidsspeech.
Omdat jullie allemaal zo kut zijn en de sfeer is klotuh.
Voormalig zuzuzaza:)
️:heart:️:heart:️:heart:️:heart:️:heart:️:heart:️:heart:️:heart:️
Nee, dat past meestal juist precies op de kaasschaaf.
Ugh ik ga eind oktober met m’n vader naar Keulen (niet het ugh gedeelte haha). Maar ik zat te kijken voor trein heen en weer, zodat we daar lekker allebei een biertje bij het eten kunnen doen etc. Maar dat kost dus gewoon minstens 80 pp en met de auto kunnen we op een tank heen en weer. Waaaaaaarom is de trein nog zo duur.
shit waar is het dronken topic
niet dat ik iets te melden heb maar ok
Wat een nachtmerrie. Ik snap je. Je zit echt niet lekker in de auto dan. Succes!