Daar dacht ik ook nog ff aan, maar dan kan ik mezelf alweer en ga ik niet lakken. Denk dat ik t morgen gewoon opnieuw doe gister ook nieuwe nagellak gekocht (vandaar dat ik het ook weer eens gedaan heb), dan is die iig al 2x gebruikt
Oke ik had om 6 al gegeten en heb nog steeds honger⊠wordt het second dinner?
Mijn vriendin maakt wortelsoep maar heeft niet eerst de ui en knoflook gebakken? Maar nu zit er wortel en water in de pan en de knoflook en ui doet ze er later bij. Ik maakte er een opmerking over maar toen was ze beledigd? Maar je gaat mij niet vertellen dat er dan net zoveel smaak vanaf komt als wanneer je het fruit aan het begin.
Ik drink thuis nooit dingen uit de koelkast, maar wel uit de kraan en die zie ik gelukkig ook vanaf mn bed!
Oh jongens, ik eet sushi terwijl de herhaling van Expeditie opstaat en ik forum.
Ja, heb ik ook. Ik luister merendeel Amerikaanse podcasts. Ik moet dus niet gaan forummen in de tussentijd want dat werkt niet. Continu je aandacht erbij houden is best moeilijk ja.
Godverdomme heb een ander gevonden van 646 euro, dat kan natuurlijk echt niet maar ik kan ook niet meer zonder mn robotstofzuiger
Ik kreeg een mail van NS voor een eenmalige upgrade naar de 1e klas. Ik gebruik het nu en voel me heel decadent.
Toonsoort klopt niet yoo
(maar meer meer meer)
Hahahaaaa maar damn die show was echt goed hoor
Zwollenaren, zijn er morgen winkels open in het centrum? Vriend geloofd Google niet haha.
Er moet een lijst komen met liedjes/composities waarvan het verboden is om deze te spelen op de pianoâs in stationshallen:
- the piano soundtrack
- comptine dâun autre Ă©tĂ© van Yann Tiersen
- alles van Adele
- Imagine van John Lennon
- Pachelbel Canon in D
- Monschein sonate van Beethoven
Haal gewoon die verdomde pianoâs weg. Bij een zuchtje wind raken die krengen al ontstemd en is het sowieso vals. Komt het geringe talent van menig persoon niet ten goede.
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat de winkels daar dicht zijn op zondag haha
Jeeetje, topic 8 alweer, wat gaat dat toch snel!
Ik merk trouwens dat ik hier de laatste tijd veel over mijzelf post en daar voel ik me toch wel een beetje vervelend bij. Mijn vriend zei ook dat het de laatste weken thuis veel om mij draait. Dit komt ook wel door allerlei veranderingen in mijn leven, maar ik heb mij voorgenomen om hier echt wel op te gaan letten want ik voel me er niet goed bij.
Hahahaha love it
Ik vind het altijd wel gezellig klinken! Op stations dan, en als ze geen comptine dâun autre Ă©tĂ© spelen. Dat is net zoiets als dat vroeger iedereen die de Vlooienmars kende, deze ook constant moest laten horen op de piano, zo irritant.
Ik heb expres niet âsorryâ of âexcusesâ gezegd, want dan verontschuldig ik me te opzichtig, maar jij ziet er weer doorheen haha. Ik post sowieso wel waar ik zin in heb, maar vind ook dat een ander evenveel aandacht verdient.
Dat is ook zeker zo, maar mijn vriend verdient ook gewoon veel aandacht. En dankje, lief van je <3
Veel ervaring mee en nog nooit hoeven doen. Alleen ooit bij het aanmaken van mijn account.