Wat je even kwijt wilt #6

Ja, dat herken ik. Daarom vond ik het extra lastig dat ik voor mijn gevoel zoveel vrienden kwijt was geraakt en wel die behoefte had aan meer mensen om me heen. Hopelijk houdt dit stand (:

Ahh jeetje zeg alles komt wel tegelijk zeg. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar heel veel sterkte!

1 like

Ik voel me toch een partij verschrikkelijk jongens, mega brak. Maar ik moet werken, dus zit op de bank met mn laptop en mn vriend ligt nog lekker te snurken (twijfel of ik m wakker moet maken, hij baalt altijd zo als ie dan zn dag kwijt is, maar hij is zooo lief als ie zo ligt te slapen)

Ik doe vaak wat groente die ik over heb zoals champignons, courgette, broccoli ofzo met wat pasta of quinoa of rijst, ook net wat over is, en soms nog tomaat en komkommer erbij. Als het niet genoeg is kook ik er een of twee eieren bij voor in stukjes erdoor.

1 like

Hmmm dagje Utrecht wordt hem niet met dit weer. Wat zijn leuke dingen om morgen te doen met mā€™n vriend, met kakweer en 29 weken zwanger? Sauna skip ik dus even

Iemand verstand van de Belastingdienst, huis kopen en zorgtoeslag?

Ik krijg momenteel nog zorgtoeslag en we gaan 24 december verhuizen. Mijn vriend en ik wonen al een paar jaar samen. Moet ik dan mijn zorgtoeslag van het hele jaar gaan terugbetalen? De hypotheek/het huis staat op beide namen.

We gaan een geregistreerd partnerschap aan, maar dat zou ook begin januari ā€˜19 kunnen misschien.

Couscous met rode biet, granny smith appel, een handje noten naar keuze, gerookte kipfilet en geitenkaas! Alles fijn snijden en mengen. Je kan het nog aanmaken met peper en zout en balsamico. Deze vind ik altijd heel lekker om mee te nemen!

Nummer twee is (parel)couscous met zoete puntpaprika, avocado, zwarte olijf, cherry tomaatjes en fetakaas. Deze maak ik aan met limoensap, een beetje olie en peper en zout!

3 likes

Geen salade tip, maar wel salade bak van HEMA! Met allemaal losse vakken en bakjes en een koelelement zodat je op je werk alles kunt mixen. Blijft het allemaal lekker!

2 likes

High tea? Bios?

Op het moment dat je fiscaal partner wordt van elkaar (ik gok met huis kopen? want je wilt ook in 2018 samen de kosten kunnen aftrekken) zou je er geen recht meer op hebben denk ik. Maar ik ben er niet genoeg in thuis om dat met zekerheid te zeggen. Iemand in jullie omgeving die belastingconsulent is?

Ik huur een studentenkamer in Utrecht, wil graag een andere kamer zoeken maar dat is idd ook drama. Zo weinig plek en zoveel mensen die iets zoeken.

@Flexican jij postte laatst geloof ik een recept voor aardappelcurry, ben alleen de link kwijt! Heb je die voor me?

Mn moeder is beledigd omdat ik haar net Gerda noemde en nu heeft ze mijn naam in haar telefoon verandert in Jojanneke.

27 likes

Ik heb ooit geleerd dat je je voor hardlopen moet kleden alsof het Ā± 10 graden warmer is dan het daadwerkelijk is. Als het nu hard waait en bewolkt is zou ik een driekwartbroek aantrekken, maar in de zon is het best warm dus een korte broek kan ook nog prima.

4 likes

Haha toevallig! Nog een beetje droog kunnen houden? We hadden geparkeerd bij de Rijkerswoerdse plassen. Eenmaal op de parkeerplaats konden we gelukkig snel richting huis want we hoefden niet richting Gelredome terug haha

1 like

ik ben de dop van mijn decadence - marc jacobs parfum verloren op vakantie :disappointed: is hier misschien iemand die een dop die op de 100ml past over heeft of dit parfum heeft die (bijna) leeg is, waarvan ik deze dop kan overnemen tegen de verzendkosten? ik baal echt zo erg :triumph: die dop was juist zo mooi

1 like

Yes hij is van Tasty! Easy peasy potato curry heet ie :blush:.

2 likes

Ik zat op youtube filmpjes te kijken, van waaruit ik weer op iemands insta terecht kwam. En toen kwam ik erachter dat de insta die ik zat te bekijken, van een 15 jarig meisje was. Ik voelde me ineens zo fucking oud :cry: Toen ik 15 was, maakte ik fotoā€™s met Charlieā€™s Angels poses met een webcam. Ik zag er niet zo volwassen en badass uit

10 likes

Ja absoluut.
Ik ergerde me ook erg aan de hoofdpersoon (jonge Donna). Was echt tƩ perfect, haast een soort van heilige.

Ga ik vanavond pizza eten?

• Ja
  • Nee
  • Doe normaal

0 stemmers