PFFFFFFFFFFFFFF. Moest dit effe kwijt.
Ik heb vrijdag en zaterdag bijna alleen maar lamlendig in bed gelegen. Nu moet ik van mezelf opruimen en ga lunchen met een vriendin dus mezelf ook klaar maken
Van harte allebei!
Geen ervaring met cursus, maar mss is een makkelijk en leuk begin om eens op Duolingo te kijken. Kan je gratis even kijken of het wat voor je is.
Jawel Maar wel weer kort haha. Vanmiddag maar nog even slapen ofzo.
Ik denk dat ik ook toevallig op een plek zat waar veel tienermeisjes ook waren want buiten de zaal om viel het wel mee. En jaaaa zo mee eens dat zijn lijf mooier is dan zijn hoofd hahaha
Gefeliciteerd! Geniet ervan
Misschien beetje next level maar wie weet over een tijdje?: ga op vakantie met een groepsreis van bijvoorbeeld G adventures, heb ik vorig jaar ook gedaan en toen moest ik wel Engels praten!
Vandaag vind ik het perfect. Niet te koud, niet te warm of benauwd. Fris windje. Heerlijk.
Gisteren de vrienden van mijn vriend ontmoet en het was leuk! Iets te brak nu en wil knuffelen maar hij draait iedere keer weg in zijn slaap
Ik ging gisteren wat drinken met iemand die ik sinds een paar maanden ken en ik ben zo blij met deze nieuwe vriendschap. Het doet me echt goed om hem te zien en ik hoop echt dat dit zo blijft en gaat groeien tot een hechtere vriendschap. Door mijn depressie en angststoornis en allemaal andere dingen ben ik de laatste jaren meer vrienden kwijtgeraakt dan dat erbij kwamen en ik voel me heel vaak eenzaam, ook in de vriendschappen die nog over zijn. Maar dit doet me echt goed en dat is zo fijn.
Was ook gisteren! Maar ben om half 12 snachts geboren op de 25e dus ja officieel ben ik nu pas “echt” 20. Dit is ook n ding in mijn familie omdat het half 12 Engelse tijd was (m’n moeder was de BBC aan het kijken)
Edit: @keekie gefeliciteerd!
Thanks iedereen voor alle tips over Engels leren. Ik heb Duolingo gedownload en al heel wat gespeeld. Wist daar al van maar was het op een of andere manier vergeten. Ik ga de andere tips ook allemaal na ben ook aan het kijken voor een niet al te moeilijke Engelse podcast zodat ik tijdens het wandelen kan luisteren.
Wel suf. Een vriend van mij die vroeger altijd zat te gamen en nooit bezig was met huiswerk leerde Engels door te praten met andere gamers via een microfoon. Ik was een ‘leerbeer’ (zoals ze dat toen noemden) en zit hier nu mee
Nativespeaker ken ik helaas niet.
@Warboel ah wat een fijn berichtje!
Ik was gister naar mama mia 2 maar vond ‘m eigenlijk niet zo leuk
Ben teleurgesteld
Normaal slaap ik in het weekend tot een uur of 9, en dan gaat Mn vriend eruit en ga ik tot een uur of 12 tv kijken in bed.
Maar nuuuu was ik weer in slaap gevallen na 9uur tot half 12.
Heb ik dan nu nog recht op een paar uur ik bed tv kijken, of heb ik dit verspilt aan slapen?
- Ja joh lekker blijven liggen!
- Nope! Eruit lui varken
0 stemmers
Super leuk om te lezen. Knap dat je weer nieuwe contacten aan gaat. Naarmate we ouder worden merk ik toch dat het uitdagender is om nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik had hetzelfde, ze hadden het wat mij betreft bij deel 1 moeten houden
Ik vind het altijd heel leuk dat mijn konijn bij me op bed springt en dan daar gewoon een beetje gaat liggen chillen. Blijkt ze in mijn hoeslaken te hebben geknaagd
Heeft iemand lekkere recepten voor salades die je in de avond kan maken en de volgende mee kan nemen naar werk? Ik probeer een soort van gezonder te eten op werk ipv elke dag lunch te halen