Mijn vriendengroepje bestaat uit 4 meiden. We hebben nu 3 aparte whatsappgroepen ivm cadeaus/verjaardagen (alleen over mij geen geheime groep, i cry) maar ik word gek en ben zo bang dat ik iets in de verkeerde groep gooi Haha.
Hoe weet je dat? Misschien is ie geheim
Zo herkenbaar. Heel irritant inderdaad, dat soort vragen verpesten mān humeur dan heel erg.
Bestaat er een app waarin je een foto kan uploaden en dan verschillende kapsels kan uitproberen? Ik ga morgen naar de kapper en heb echt zin in eens wat anders
Ik ben voor t eerst in maanden weer eens ongesteld en dit klinkt mega raar maar t voelt echt alsof mijn lichaam dit even nodig had. Ik heb dit weekend zoveel geslapen en gerust. Heerlijk.
Ik moet gaan uitzoeken hoe het met belasting zit van een schenking. Ik denk dat ik teveel heb gehad en dat mijn vader veel belasting moet gaan betalen.
Ik heb in bali healing oil gekocht. Het is eigenlijk een soort vloeibare tijgerbalsem/vicks ofzo in een roller stick. Verkopen ze dit ook in China en welke zijn aan te raden?
Hahaha lol ik had gisteren boodschappen gedaan voor een linzen zoete aardappelcurry, en heb toen eten laten bezorgen :ā) vanavond ga ik 'm wel echt maken!!
Ah ja dat snap ik. Ik zat gisteren vooral super lang te chillen en ben toch vaak wel een tijdje bezig met die curry, waardoor ik dacht āhm als ik eten bestel is dat hier sneller dan dat ik die curry moet makenāā¦
Zou vandaag naar mysteryland gaan, maar had nog geen ticket. Vriend (weekendticket kunnen scoren, ik kon gister sowieso niet en we zouden vandaag samen gaan) was niet enorm enthousiast en wist nog niet of ie vandaag wilde. Dus ik had nog maar geen ticket gekochtā¦ Want had er geen zin in om daar te staan en dat hij het dan niet leuk vindt. Maar puntje bij paaltje heb ik nu dus helemaal niks en hij is daar nu heen. Wilde ook dat ie heen ging omdat ie met zn sport team had afgesproken. Maar ben er wel sip door Had ook eindelijk eens willen gaan. Zit nu maar boven met alle gordijnen dicht en koptelefoon op want ik wil er ook niks meer van zien of horen (woon er dichtbij).
Ahh dacht ik al ja. Volgens mij was dat ook de enige locatie waar de bussen heen gingen. Ik ben helemaal nat geregend maar gelukkig had ik zon groot lelijk regenpak aan dus was daaronder weg droog hahaah.
Wat een kutdag. Ik moet zo veel maar ik heb echt nergens zin in en geen energie. Tijd voor een middagdutje.
haha nee ik vind het heel verstandig klinken!! geniet van je avondeten ;p
Nu vergeet je wel de aller belangrijkste info te vermelden:
WAT HEB JE BESTELD?
Hahaha ik vergeet aaaltijd de wraps als ik wraps wil eten. Dan heb ik alle ingredienten voor in de wraps maar de wraps zelf daar denk ik niet aan.
Misschien zou je nog even terug kunnen gaan en zeggen dat je ze hebt laten liggen.
Omg dit ga ik meteen maken van de week
Dat is echt mān lievelings eten everrrr. Vooral wanneer het lekker koud is en regent enzo.
Ik zie vanuit mijn ooghoek dat mān vriend op zijn telefoon op thuisbezorgd zit te kijken bij ons favo indiaase restaurant.
To be continued.
Huilon haha. Dan ga ik morgen maar bellen om het al stop te zetten haha. Scheelt weer een beeeetje.
Ja en het is ook nog maar 7 dagen 2018. Zuuuuuurrrrrr.