Ik zit ook te wachten.
Ik was gisteravond naar Imagine Dragons en voelde me een beetje misplaatst met al die tienermeisjes om me heen. Maar het is denk ik ook niet echt mijn muziek, alle liedjes lijken op elkaar. Enige pluspunt was dat de zanger geen shirt aan had.
Oh, en ik was gisteren al super moe en vandaag ook weer veel te vroeg wakker, zo kut. Geen zin in sociale dingen ook, maar krijg bezoek vanmiddag.
Oeh ik ben ook op zoek! Let me know als je wat gevonden hebt haha!
Au, tietsteken zijn echt kut ja.
Wel een lekker weertje om te gaan hardlopen
Vandaag is mijn laatste dag als twintiger not sure how I feel
Jaa ben ook alweer op zoek!
Ik heb zelf Frans geleerd via Rosetta Stone, dat is een digitale cursus. Erg uitgebreid en heel veel lesmateriaal. Nu ben ik zelf eigenlijk meer een voorstander van een cursus met “echte” lessen, digitaal werkt wel, maar dan moet je er zelf wel voldoende dicipline voor hebben.
Mijn vader heeft bij ons in de buurt een avondcursus Italiaans gedaan aan de volksuniversiteit. Hij was daar erg over te spreken, was 1x per week op dinsdagavond en je kreeg ook huiswerk mee. Misschien is dat wel iets voor je?
Ik wil het hardlopen weer op gaan pakken nu het kouder is maar ik twijfel of ik een lange broek of kort broekje aan moet trekken. Wat trek jij meestal aan?
@Krabsalade
Misschien moet je even in het medisch topic vragen: ik heb steken in m’n tette, ga ik nu dood?
Want klinkt ja vrij ernstig
Misschien kun je er iets van stof inleggen? Bv een grote handdoek of een onderlaken?
Hahaha ze heeft t zelf ook dus ik denk dat de dood nog wel even op zich zal laten wachten😎
Ik heb t ook btw (in mn goeie tiet en mn litteken)
Voor deze momenten heb ik driekwart broeken.
Lekker chill zo vroeg in de bios. En we hebben stoelen met extra beenruimte
En m&ms &&& pringles
Meh, weer een band die ik nooit meer live kan zien in de originele formatie Eentje van We Came As Romans is overleden. Niet dat ik nou zo’n fan ben ofzo, maar wat ik ken, vind ik wel tof.
Eerst Linkin Park al
Heb je goed geslapen?
Ja wel oké,lief dat je t vraagt
Fijn! Veel plezoer bij de film!
Hhahaa ik moet altijd lachen om die vragen op van die medische fora, heerlijk; ik moest niezen ga ik nu dood?
Ja denk dat we allemaal wel eens steken in de tetten hebben.
Vandaag is mijn eerste dag als twintiger!
Vind dit allemaal veel te leuk
Gefeliciteerd!
Ik moet straks naar een high wine maar ik drink helemaal geen wijn. Dus nu hoop ik maar dat er lekker eten is