Hopelijk kan ik straks lekker lang slapen. Ben wel moe hoor maar vooral door piekeren mss ofzo.
Ja ik ben met mijn hoofd nu ook bezig met iets anders dus dat scheelt wel en ik ben ook heel moe (maar nog even geen zin in slapen) dus denk het wel goedkomt.
Gisteren terug gekomen van vakantie, ben heerlijk uitgerust. Nu vandaag en morgen aan de bak voor mijn herkansing van dinsdag
Dit herken ik ook. In Utrecht geldt dit ook voor een groot deel. Mijn buren zijn ook steeds expats voor een bepaalde tijd (half jaar - jaar). Ik heb kopen volledig uitgesloten als ik in de stad wil blijven. Huur is btw ook drama.
Oh zo naar! Lig op het moment alleen op een hotelkamer, was vergeten dat ik onbekende kamers altijd doodeng vind en wou dat mijn vriend er nu was T.T Hoop dat je ondertussen slaapt!
Zo lief ben een stukje met een vreemd meisje naar huis gefietst, ik heb wel uitleged dat ik het (soms) eng vind om ‘s nachts naar huis te fietsen
Daarom wacht ik ook vaak tot het weer licht is
Bijna klaar met mijn aller laatste slaapdienst!
Nog 2 diensten en dsn ben ik foetsie hier!
Liefdesverdriet doet zoveel pijn en ik heb géén zin om hier weer maanden last van te hebben… Ik haat het leven soms zo erg
Ja, dat is het ook… Ik ken het gevoel heel erg! Hoop dat je het verdriet wel een beetje toelaat, dat hielp mij wel heel erg de laatste tijd
Heel veel sterkte met alles😢.
Jij ook een fijne zondag Njime!
Lol tot half 4 s’nachts lopen spoken en dronken tegen mn vriend aan kletsen, kloten en praten
Maar nu moet ik om 8 uur beginnen met werk en ligt hij de komende uren nog lekker in mijn bed te tukken
Weet iemand een site waar ik last-minute (voor vannacht) nog een leuk hotel kan fixen in een leuke stad? Vergeet steeds die sites!
Ah wat lief! Dankjewel. Ik heb wel oké geslapen gelukkig. En je hebt helemaal gelijk!
Jij ook een fijne dag vandaag <3
Ik ga zo lekker met mn zusje naar de film en stad
@Finko Dikke kus
Aahw was je daarheen leuk! Ik moest parkeer tickets verkopen hahaha. Waar had je geparkeerd. (Trouwens al het parkeer gedoe was een grote chaos)
Ik wilde zo graag uitslapen vandaag. Ik ga er maar een leuke dag van maken met heel weinig slaap.
hotelspecials?
Pff supermarkt gaat pas 10 uur open en heb niets in huis. Dus moet wachten tot dat open is en heb zoooo een honger
Stiekem vind ik het heerlijk om veel eerder uit bed te gaan dan mijn vriend. De poes is dan de hele nacht alleen geweest en komt dan lekker knuffelen. Ik heb haar dan helemaal voor mezelf <3