Wat je even kwijt wilt #6

Pfff vind het echt al kouder en vind dat kut. Ik houd van lekker weer :frowning:

2 likes

dit IS lekker weer :stuck_out_tongue: kletterende regen, mmmm <3

7 likes

Neee ik houd juist van die warme dagen :heart_eyes: regen vind ik ook chill, maar alleen als ik in bed lig en het hoor

3 likes

haha ja ik begrijp het hoor :slight_smile:

Ik heb geen warm weer gemerkt, enkel bloedverziekend heet :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik had mijn bankdekentje gewassen maar hij is een beetje gekrompen, kan nu niet meer van mijn voeten tot mijn schouders er onder liggen. :disappointed: Moet maar een nieuwe kopen dus.

Hij praat soms ook heel Zeeuws dus misschien is dat het?

Ja dat zit er ook wel tussen inderdaad. Het klinkt echt als een mengelmoes van vanalles. Vooral omdat ie vaak start in het vlaams en dan plots midden in een zin een ander accent/dialect/taal gaat spreken. Zo random

2 likes

Gladiator is en blijft een fantastische film :two_hearts:

5 likes

Hé wat vervelend dat je je zo voelt. Hoe bedoel je ziek als waarschuwing? Helpt het om straks wat proberen te slapen misschien?

Awh ik hoop dat je niet ziek wordt en je toch een beetje tot rust kan komen. Mijn oma zei altijd dat ook als je niet kunt slapen, je in ieder geval kan rusten in bed. Morgen voel je je dan hopelijk een stukje beter.

1 like

Er belde net 3 keer iemand aan beneden en ik lig helemaal boven (3 verdiepingen) en ik ben alleen thuis. No wayyyy dat ik nu open doe maar ben echt verstijfd van angst in bed aan het liggen. Ik woon niet bepaald in het centrum of op de route naar de stad dus de kans dat het een random dronken iemand ofzo was is best wel klein. God mensen ga slapen om fucking half 1 in plaats van onschuldige meisjes de stuipen op het lijf te jagen :face_with_symbols_over_mouth:

OMG <3 geïnspireerd door het vroegere TV-programma’stopic ben ik mijn jeugdsentiment De Droomshow op youtube aan het kijken. In de derrieronde (hahaaaaaaa iehhh) is een vraag “in Hollywood: hoe heet de prijs die wordt uitgereikt in Hollywood voor beste film, hoe heet dat beeldje?”

Zegt dat jochie “Gouden Kalf?”

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

FML ik ben bij mijn oom en tante en ik ben ineens ziek geworden dus ik zit beneden in mijn eentje in het donker. Ik zit steeds op het randje van overgeven maar ik wil niet want dan worden zij wakker!! Wat een kutgevoel

Ben haast geneigd om nu m’n ex te appen of ie even hier kan komen slapen vannacht :sweat_smile: voel me even alles behalve strong independent woman

Dromen is te gek en het kan op elk moment
maar 't is gewoon het leukste als je wakker bent

Awwwww zo lief dit programma!!!

1 like

Ik denk dat zij het minder erg vinden om wakker te worden dan dat jij je de hele tijd rot voelt! Als je moet overgeven dan moet je, lucht echt op!

3 likes

Ik vind dit wel chill maar ik kijk wel op tegen dat vriezen straks enz.

Ja dat een gave show he!!! Ben nog aan het nagenieten!

Ook lang moeten wachten op de pendelbussen?

1 like

Leuk dat je er ook bij was!
Viel gelukkig redelijk mee, ongeveer 30 minuten op de bus moeten wachten naar een andere parkeerplaats (maar vond het wel vrij onduidelijk qua aanwijzingen etc.). Jij wel heel lang moeten wachten? Zag dat het wel mega druk was! Uurtje rijden en nu lekker in bed! Welterusten!

Ik wil nog kwijt dat ik toch gegaan ben en het niet eens zo koud was. Ben makkelijk over te halen blijkt wel.

2 likes