De meeste dingen van Ikea zijn echt makkelijk in elkaar te zetten maar met de onderkant van de boxspring van mijn vriend hadden we echt moeite. Een hoop dingen hebben we probleemloos in elkaar gezet maar dat bed was next level. Zou even kijken of je iets online kan vinden!
Knuffel voor jou! Wat was zo fijn aan vandaag? Misschien helpt het om het over de fijne dingen te hebben en val je met een glimlach op je gezicht in slaap
Gefeliciteerd!!!
Ik heb ooit zelf een tafel, twee boekenkasten, een bedbank, een kledingrek, schoenenrek en nachtkastje in elkaar gezet. Zorg wel dat je het goede gereedschap bij de hand hebt! Doe alle onderdelen in kommetjes of bakjes en geef ze een nummertje
Ik heb het zelf gedaan maar wel met HEEL VEEL gevloek
Lief! Was gewoon gezellig en normaal. Hou van normaal. Geen ziekte gedoe.
Ben nu ook gewoon moe en weer veel pijn aan mn nek rug en arm dus.
Ga gewoon slapen en dan is het morgen weer oké
<3
Ik wil uit gaan, maar heb nul zin om in mijn eentje een eind in de kou en regen te fietsen, dus… heb nu maar alleen een fles wijn open getrokken.
Ja was ik! Maar ik was met mijn broertje (een verjaardagcadeau voor hem aan het kopen). Wilde eerst nog gewoon het forum aan zetten op mijn telefoon en dan zwaaiend langslopen maar dan had ik wat moeten uitleggen aan mijn broertje.
Wat goed! Ik ga het gewoon proberen! Volgens mij is mijn bed wel één van de makkelijkere als het gaat om het in elkaar zetten. Eerst zat ik bijvoorbeeld naar de Brimnes te kijken, maar dat is met allemaal lades en veel lastiger. Volgens mij heb ik ook alleen maar een schroevendraaier nodig.
Slaap lekker!
Ik heb iemand op Facebook en zij reageert altijd super random op openbare berichten waar mensen elkaar in hebben getagd. Dan heeft Truus haar zus Nel getagd met “dit kapsel zou je echt goed staan” en dan reageert dat meisje erop met “ja super leuk!” De eerste keren dat ik dat zag dacht ik zij die mensen kende, maar het zijn volkomen vreemden voor haar haha. Geen idee of ik het raar moet vinden of heel grappig.
Hahaha! Nja je mag me altijd aanspreken vind ik alleen maar leuk… al heb ik wel echt een resting bitch face.
Ben super aardig in the real life ♀️
Volgende keer doen hoooooor
jeej het is volle maan, kan iedereen weer lekker wakker liggen :’)
Hahaha ik zit weer lekker te lurken bij de Relaxxxxxxxxxx in Heerlen City
Zo fijn dat ik mijn chille badjas weer aan kan omdat het niet zo warm is. ️
IK BEN ZO BLIJ DAT IK HET EINDELIJK WEER GEWOON KOUD KAN HEBBEN EN DAN IETS WARMS AAN DOE <3 dit moest gewoon in caps omdat ik zo blij ben ermee
️ Knuffel lieverd. ️
Zo’n mooie show van Imagine Dragons!
Nu wel last van m’n keel en beetje chaotisch rondom terugkeer naar de auto maar goed…
Me lang niet zo ‘vol leven’ gevoeld!
Ik kijk voor het eerst mijn pop up restaurant maar whatsup met Sergio Herman zijn accent? Valt me nu pas echt op hoe die kerel praat haha. Echt Vlaams, Nederlands (dus met harde g), wannabe Amsterdams en vlaams dialect waardoor hij in sommige woorden toch de g als gh/h uitspreekt (weet even niet meer van welke streek dat komt) doorelkaar.
Klinkt zoooo raar. Begin van een zin in het vlaams, dan over naar een dik Nederlands accent en dan weer vlaams
Heb een tent gemaakt op mn bank doormiddel van een krabpaal en een dweilstok.