Wat je even kwijt wilt #6

Ja! Viel reuze mee, ga het vaker doen. Vond het vooral even moeilijk dat mijn hele vriendengroep naar een festival was en ik niet mee kon, dus voelde me even heel eenzaam. Maar in je eentje naar de bios is wel fijn! Lekker in mn eentje in een hoek met warme choco.

Was naar de The Book Club, precies wat ik nodig had vandaag.

2 likes

Oke grapje had een zenuwinzinking dus blijf thuis.

JAAA LEKKERWIEF GEWOON DOEN HOOR!
heb je flink wat Zweedse meuk gekocht.

Je was toch wel in 045 he?

Fijn! Kan me voorstellen dat je je even zo voelde, klinkt alsof je ondanks dat gevoel toch hebt kunnen genieten :slight_smile:

Ik vind alleen naar de bioscoop gaan ook zo lekker, even ultiem iets doen voor jezelf met een fijne film en goede snacks.

1 like

@Rozecoupeschaar
Moet nog even een leuke selfie maken hihi!

1 like

Ik ben lichtelijk geirriteerd omdat een band (Incubus) vorige week 1 optreden van de tour had gecanceld omdat de zanger verkouden was en er geen vervangend optreden komt. En als ze nou nog volgend jaar een kleine eurotour zouden doen maar nee. Dat wordt waarschijnlijk weer 4+ jaar wachten of pech hebben dat ze volgend jaar op een meerdaags festival staan waar alleen meerdagenkaarten voor worden verkocht. En ik ga geen 150 euro dokken voor een band die in Nederland vaak cancelt. En de laatste keer dat ze in Nederland waren was 6 jaar geleden en toen was een optreden al een keer gecanceld en weer verplaatst. :’)

LAATSTE SLAAPDIENST!
:dancingbanana: :dancingbanana:

7 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Nog ruim 500 post en dan heb ik het vragen/poll topic uit. Ik ga stug door met stemmen. Dus sorry voor late likes. Nog even en dan kan ik reageren zondee dat het dikke mosterd is!

5 likes

Hele dag goed gegaan,leuke dag gehad dus helemaal top. Maar nu ik in bed lig voel ik me toch ff heel kut

3 likes

Nog 4 diensten en dan verlossing!
Voor sommige mensen ga ik echt aftellen.

1 like

@Kurisu happy birthdayyy :birthday::tada::gift:

1 like

:two_hearts: Ik kan me goed voorstellen dat de emotie er toch even uit moet. Knuffel! Hoop dat je je snel weer oké voelt.

1 like

Kutzooi

Liet net mijn iPad vallen. Wel maar van 40 cm hoogte en hij viel gewoon op de achterkant dus niet op het scherm (en hij zit in een hoes) maar er zit nu een mega barst in m’n scherm :sob: Ben er altijd zo voorzichtig mee.

Het is een 12.9 inch dus waarschijnlijk kost het ook meer om te repareren. Arghhhhh

1 like

Omg ik ben zo dom, ik was een video aan het kijken over hoe je iets van Ikea in elkaar moest zetten, maar die was in het Duits en dat snap ik niet zo goed en die vrouw was nogal lang van stof. Ik had hem dus op dubbele snelheid gezet om gewoon even te kijken hoe het allemaal moet.

Toen was ik weer even wat anders aan het doen (hier lurken) en ik zette wat muziek aan op youtube. Ik dacht serieus na het eerste nummer ‘Oh wat een apart nummer zeg, zo gehaast, heel anders dan wat deze artiest normaal doet, hmm, nog maar eens luisteren’. En toen kwamen er met autoplay nog allemaal andere nummers achteraan.
Na een half uur realiseerde ik me pas dat youtube nog niet op de normale afspeelsnelheid stond en dat ik dus al de hele tijd liedjes in dubbel tempo aan het luisteren was. Hoe kan ik dat niet door hebben gehad?? :o_o:

Nu we trouwens toch bezig zijn even een poll:

Ik moet deze week dus een bed van Ikea in elkaar gaan zetten maar ik ben echt atechnisch en heb nog nooit in mijn leven zoiets gedaan. De inelkaarzetservice vind ik zo duur en ik kan ook niet wachten tot iemand anders me kan komen helpen.

Gaat mij dat zelf lukken?

• Dat kan jij! Gewoon die instructies opvolgen, komt goed!
  • Doe maar niet, daar heb je technisch inzicht voor nodig.

0 stemmers

4 likes

Ik he gereageerd met “doe maar niet” want ik weet dat mijn bed in elkaar zetten echt een mini drama was.
Eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat ik nog nooit iets zelf in elkaar heb gezet van de ikea. Dus wie weet lukt het je wel! Het zou theoretisch gezien iedereen moeten lukken!
Dus ik verander mijn antwoord bij deze haha.

1 like

@august @Krabsalade @TheOne dankjulliewel! :heart::grin:

2 likes

Ja ik zie het ook al gebeuren dat dat compleet mislukt, dat ik helemaal gefrustreerd raak en dan een paar weken op een matras op de grond ga slapen, tot mijn vader het een keer voor me komt fixen.

1 like

Misschien de gebruiksaanwijzing eens bekijken. Dan kun je misschien een inschatting maken?
Of misschien is er een you tubefilmpje erover?

1 like

Slaapkamer, een zwarte :slight_smile: