Omg ik ben zo dom, ik was een video aan het kijken over hoe je iets van Ikea in elkaar moest zetten, maar die was in het Duits en dat snap ik niet zo goed en die vrouw was nogal lang van stof. Ik had hem dus op dubbele snelheid gezet om gewoon even te kijken hoe het allemaal moet.
Toen was ik weer even wat anders aan het doen (hier lurken) en ik zette wat muziek aan op youtube. Ik dacht serieus na het eerste nummer âOh wat een apart nummer zeg, zo gehaast, heel anders dan wat deze artiest normaal doet, hmm, nog maar eens luisterenâ. En toen kwamen er met autoplay nog allemaal andere nummers achteraan.
Na een half uur realiseerde ik me pas dat youtube nog niet op de normale afspeelsnelheid stond en dat ik dus al de hele tijd liedjes in dubbel tempo aan het luisteren was. Hoe kan ik dat niet door hebben gehad??
Nu we trouwens toch bezig zijn even een poll:
Ik moet deze week dus een bed van Ikea in elkaar gaan zetten maar ik ben echt atechnisch en heb nog nooit in mijn leven zoiets gedaan. De inelkaarzetservice vind ik zo duur en ik kan ook niet wachten tot iemand anders me kan komen helpen.
Gaat mij dat zelf lukken?
- Dat kan jij! Gewoon die instructies opvolgen, komt goed!
- Doe maar niet, daar heb je technisch inzicht voor nodig.