Wat je even kwijt wilt #6

Klopt, maar als je moet niezen dan is het einde nabij hoor :joy:

@anon78346544 Dikke knuffel <3 Kun je ze een berichtje sturen?

In de bus terug uit de stad. 1 broek en 1 trui rijker (of armer, gezien de status op mn bankrekening). Mn zus 2 truien, 1 broek een een pyjama. En samen hebben we 3 boeken gekocht (ieder de helft betaald).

4 likes

Buhhhh, ik zat al op het randje dit jaar qua zorgtoeslag, maar dit wordt ook €800 overmaken ben ik bang haha. :joy:

Pfff dat van jou is ook shitty. :dizzy_face:

Mutsje of brede haarband/sjaaltje?

Oké. Dit is het beste junkfood wat ik sinds tijden heb gekocht. Ik had nog minstens 100 dozen moeten meenemen.
40178331_260765491228490_1052937285886017536_n

14 likes

Ik kom niet aan een baan en iedereen blijft maar vragen hoe het gaat en wat ik allemaal heb lopen en dat is natuurlijk lief bedoeld maar ik krijg er stress van :roll_eyes: en verder baal ik ervan dat ik nergens meer geld voor heb naast mn vaste lasten nu en solliciteren is hartstikke kut voor je zelfvertrouwen en ik haat die hele neppe cultuur eromheen

13 likes

Oh god dit had je niet moeten zeggen… nu moet ik die andere ook proberen (jullie kennen mij inmiddels wel een beetje) haha

1 like

Vandaag al het karton wat wij hadden weg gegooid bij de plaatselijke kinderboerderij (die zijn daar erg blij mee). Zij blij ik blij. Super fijn dat al die dozen weer weg zijn.

1 like

@Otzi moet bij deze dingen echt meteen aan jou denken hahaha

5 likes

Wow

Mijn telefoon was aan het opladen naast me op bed (zoals altijd) en ik was Netflix aan het kijken. Opeens rook ik een licht verbrande geur maar dacht dat het van buiten kwam.

Een paar minuten later bewoog ik mijn arm waardoor ik per ongeluk m’n telefoonkabel aanraakte en ik schrok omdat het gloeiend heet was, echt zoals een stijltang. Toen zag ik dat het laatste stukje wat tegen m’n telefoon aan zit zeg maar gewoon serieus aan het verbranden was. Als ik dit 1 minuut later had gezien was het volgens mij in de fik gevlogen

Het was geen echte Apple oplader dus denk dat het misschien ook daardoor komt? Ga in ieder geval vanaf nu weer een echte oplader kopen en NOOIT meer opladen als ik er niet bij ben. :neutral_face:

Ik heb honger en ben op een nederlandse kring verjaardag. Is het heel aso om die hele schaal in mn eentje leeg te vreten?

13 likes

Mijn exvriend van jaaaren terug kwam uit een boerengat waar iedereen bij iedere sociale gelegenheid standaard bier dronk. Ik kreeg ook zo vaak de vraag “moet je nog weg? (Rijden)?” “Waarom drink jij niet?” “Vind je het wel leuk?”.

1 like

Van mij mag het😂 doe ik ook altijd hahaha

1 like

En ik ga trouwens geen pizza eten maar snackbarvoer. Vanaf morgen ga ik weer ietsjes normaler doen. Dan heb ik wel weer even genoeg troep gegeten in korte tijd uit medelijden.

Mijzelf kennende is dat dus gewoon dit nog steeds haha maar iets minder gek doen.

2 likes

Ik had wel een Apple oplader voor mijn laptop en die is ook helemaal doorgebrand. Dus vraag me af of het merk uitmaakt. Maar sowieso eng.

1 like

Ik heb net heel hard gehuisvrouwd. Voel me echt burgerlijk. En ik heb nog een shitload aan flessen liggen waar statiegeld op zit. Net alles uitgezocht en overige naar de glasbak gebracht. Beter lever ik die binnenkort even in🐣

Ga ik mijn vriend wakker maken? (NB. Die heeft 3 nachten achter elkaar gewerkt (horeca) en zo ook vannacht, sliep rond 9.30).

• Ja hij mag inmiddels wel opstaan luie draak
  • Nee arme jongen laat hem nog even slapen

0 stemmers

Doen!

1 like

Oh balen hij staat nu uit zichzelf al beneden wou ook eens een poll maken

4 likes

Zou hem gewoon nog even max. een uurtje of twee uurtjes laten liggen. Het is zondag.

1 like

Oh bah, vind het echt een enge gedachte!