Wat je even kwijt wilt #6

Oh wat eng! Gelukkig zag je het op tijd. Je hoort het inderdaad wel vaker over neppers. :frowning: Gebruik ze nog steeds maar misschien nu ook maar niet meer.

1 like

Lag ik half slaperig op bed vanuit mijn coma (slaapdienst verpest mijn nacht) rijdt er ineens een politie auto met kneiterharde snelheid door de straat met sirenes aan. Ik was gelijk wakker

Zo en nu lekker pizza mer knoflooksaus eten.

Morgen doen we weer gezond :innocent:

2 likes

Nee hoor. Als iemand er wat van gezegd zeg je gewoon “ja dus?”

Welke bed is het?

3 likes

Ik verveel me zo dat ik aan het wachten was op de mail van de ap met mijn persoonlijke bonus. En nu ben ik teleurgesteld want kut aanbiedingen.

En ik ben morgen jarig maar alles loopt kut en eigenlijk wil ik nu naar de ap om taart voor mezelf te kopen want niemand anders doet het maar taart voor mezelf kopen vind ik ook echt weer te treurig.

1 like

Is niet treurig. Dat ga je gewoon doen en er intens van genieten

2 likes

Mijn vader maakt eten voor me, maar krijg vast geen hap door mijn keel.

1 like

Ugh kots kots ‘het leven is een feestje maar je moet zelf de slingers ophangen…’
Zou dat betekenen dat je dan zelf kunt kiezen welke overheerlijke smaak taart je kunt kopen? En je het zelf in de hand hebt… en kunt genieten zonder commentaar? :nerd_face: niets is treurig, als je zonder oordeel er naar kijkt. Koop een taart, vier je verjaardag en geniet! Sorry klinkt enorm snobistisch positief yoga achtig, maar ik bedoel het lief :two_hearts:

3 likes

Wat is er?

Sorry ik lees het nu net. Sterkte!

1 like

Vandaag mijn laatste werkdag gehad! Kreeg van het team en een collega apart een cadeautje en het waren allebei cadeaukaarten van Rituals (ik haaaat rituals maar oke) dus ga dadelijk maar eens op de site kijken

10 likes

Ja ik ga wel bestellen denk ik haha, en dan idd voor twee dagen.

Ehmmmm het gaat ok. Wel een fijn weekend gehad maar morgen moet ik weer werken en dan begint de ellende weer…

Die nieuwe holi collectie is wel fijn! Vooral die flower shower! Komt eruit als een bloem. En banyu ruikt lekker. Zacht en fris.

Wil mijn vader mii een keer meenemen naar KFC, heb ik geen honger. Hij gaat nu soep voor me halen :heart:

4 likes

Kopardal!

Ik zou hem wel aan die kfc blijven herrinneren hoor haha. Ik hoop dat de soep heel lekker is!

Oja slim!

1 like

Mijn zondag is niet compleet zonder mijn chocoladekoffie en minstens drie Friends afleveringen <3

10 likes

Beetje jammer :grimacing:… ik weet niet meer waar maar zag dat iemand er kleding kocht. Badjas en iets anders. Ze hebben ook andere zachte chillkleding. Misschien is dat wat? En anders ben je vroeg met kerstinkopen dit jaar :wink:

@sunmoonstars @monkeyslut
Ik heb net besteld :joy: veggie birjani met garlic naan.

2 likes

Bij welke toko bestel jij dat?
Wellicht kijk ik bij de verkeerde.